Ceny Thálie 2015 – nominace
…
Nominace na Cenu Thálie 2015 za mimořádný jevištní výkon
…
Činohra – ženy
Jindra Janoušková
Role: Martha
Název inscenace: Kdo se bojí Virginie Woolfové?
Autor: Edward Albee
Režie: Petr Novotný
Premiéra: 11. 4. 2015
Východočeské divadlo Pardubice
S rolí Marthy se Janoušková potkala ve správný čas a ve správném hereckém nastrojení. Od režiséra dostala do vínku naprostou obnaženost; hraje se totiž v aréně na komorní scéně a herečka tak před diváky odkrývá absolutně vše z nitra postavy. Využívá veškeré herecké prostředky – od nejjemnějších gest po výbuchy hysterie, která záměrně působí nepřirozeně. Její výkon je plnokrevný, citlivý, pečlivě vystavěný a nechybí mu ani animální sexualita.
Veronika Korytářová
Role: Komik, Mefistofeles
Název inscenace: Faust
Autor: Johann Wolfgang Goethe
Režie: Ivan Rajmont
Premiéra: 12. 12. 2014
Divadlo F. X. Šaldy Liberec
Korytářová tvoří postavu Komika a Mefistofela s absolutní bravurou pohybovou i mimickou, dokonalým zvládnutím jevištní řeči. Její niterná interpretace Goethova textu dokáže diváky naplnit dramatickým napětím a dechberoucím zájmem o život svěřené postavy. Jde o výkon zcela mimořádný, umělecky pravdivý a strhující.
Zora Valchařová Poulová
Role: Violet Westonová
Název inscenace: Srpen v zemi indiánů
Autor: Tracy Letts
Režie: Tereza Karpianus
Premiéra: 31. 10. 2015
Klicperovo divadlo Hradec Králové
V inscenaci, která oproti textu překvapivě akcentuje groteskní rys situací, vytváří Valchařová Poulová ve své Violet uvěřitelnou, životnou figuru, která nenuceně přechází mezi realismem a prudkou stylizací. Jako dominantní matka rodu umí být nejen děsivá, trapná a zahanbující, ale také překvapivě pochopitelná. Výsledkem je jeden z hereččiných nejpůsobivějších výkonů.
Širší nominace:
Karolína Baranová – role Herečka, Markétka, Una Poenitentium v inscenaci Faust (Divadlo F. X. Šaldy Liberec)
Magdaléna Borová – role Desdemona v inscenaci Othello, benátský mouřenín (Národní divadlo Praha)
Dana Černá – role Učitelka zpěvu v inscenaci Commedia finita (Divadlo Viola Praha)
Helena Dvořáková – role Emilia Paumellová v inscenaci Viktor aneb Dítka u moci (Divadlo v Dlouhé Praha)
Jana Pidrmanová – role Vanda v inscenaci Venuše v kožichu (Prague Shakespeare Company)
Marie Štípková – role Géša Gottfriedová v inscenaci Brémská svoboda (Městské divadlo Kladno)
Pavlína Štorková – role Taťána v inscenaci Evžen Oněgin (Klicperovo divadlo Hradec Králové)
Schválila odborná porota ve složení: Jana Paterová (předsedkyně), Ljuba Benešová, Tomáš Engel, Alexandra Gasnárková, Jiří Hanák, Ondřej Kepka, Tatjana Lazorčáková, Luděk Nešleha, Miroslav Rataj, Jaroslav Someš, Jan Šotkovský, Radka Tesárková a Michal Zahálka.
///
Činohra – muži
Radim Madeja
Role: Tim Tooney
Název inscenace: Novecento (1900)
Autor: Alessandro Baricco
Režie: Pavel Khek
Premiéra: 23. 1. 2015
Městské divadlo Mladá Boleslav
Do vyprávění o klavíristovi Novecentovi vstupuje Madeja jako trumpetista Tim Tooney s obrovskou energií, elánem, hravostí – a soustředěností, přesností výrazových prostředků. Nic z toho neztrácí ani v druhé, vážnější půli inscenace. Diváky přitom přirozeně, nenásilně vtahuje do příběhu. K bravurně zvládnutému množství textu přidává Madeja step, hru s loutkou, hru na trubku, ale především hluboké partnerství s klavíristou Jakubem Šafrem, představitelem Novecenta.
Jan Meduna
Role: Viktor
Název inscenace: Viktor aneb Dítka u moci
Autor: Roger Vitrac
Režie: Jan Mikulášek
Premiéra: 11. 6. 2015
Divadlo v Dlouhé Praha
Meduna imponuje nejen skvěle zvládnutou stylizací postavy devítiletého, předčasně zmoudřelého Viktora, ale především rychle se střídajícími přechody mezi žánrovými polohami – od naivních poznámek přes sarkastické výpady k brechtovsky civilním, kritickým replikám, které herec obratem využívá k surrealistickému hraní se slovy, intonací, rytmem. Působivé je i jeho fyzické modelování „dětské“ postavy mimikou, držením těla, chůzí i nadsazenými gesty.
Tomáš Šulaj
Role: Jura Baran
Název inscenace: Je třeba zabít Sekala
Autor: Jiří Křižan
Režie: Martin Františák
Premiéra: 9. 10. 2015
Národní divadlo Brno
Postava Jury Barana se může pro herce snadno změnit v danajský dar – hrát „klaďase“, jediného spravedlivého mezi pokrytci a lumpy, svádí k výkonu značně jednostrunnému. Šulaj toto riziko překonává soustředěností – dobro a spravedlnost nejsou pro jeho Barana samozřejmé, musí je (i na sobě samém) urputně vybojovat. Rozměrný prostor Mahenova divadla ovládá herec zdánlivě subtilními prostředky a vtahuje diváka do svého niterného dramatu.
Širší nominace:
Marek Cisovský – role Eichmann v inscenaci Slyšení (Komorní scéna Aréna Ostrava)
Dušan Hřebíček – role Záprdek-Lžičař v inscenaci Je třeba zabít Sekala (Národní divadlo Brno)
Štěpán Kozub – role Kníže vídeňský Vincentio v inscenaci Něco za něco (Komorní scéna Aréna Ostrava)
Juraj Kukura – role Fjodor Karamazov v inscenaci Bratři Karamazovi (Činoherní klub Praha)
Martin Polách – role Komik, Mefistofeles v inscenaci Faust (Divadlo F. X. Šaldy Liberec)
Vladimír Polívka – role Lenský v inscenaci Evžen Oněgin (Klicperovo divadlo Hradec Králové)
Matouš Ruml – role Charles Chaplin v inscenaci Chaplin (Městské divadlo Mladá Boleslav)
Schválila odborná porota ve složení: Jana Paterová (předsedkyně), Ljuba Benešová, Tomáš Engel, Alexandra Gasnárková, Jiří Hanák, Ondřej Kepka, Tatjana Lazorčáková, Luděk Nešleha, Miroslav Rataj, Jaroslav Someš, Jan Šotkovský, Radka Tesárková a Michal Zahálka.
…
Balet, pantomima nebo jiný tanečně dramatický žánr – Ženy
Kristýna Němečková
Role: sólo
Název inscenace: Reflections on the Fate of Human Forms (v rámci programu Ballettissimo)
Hudba: Ulrich Müller, Siegfried Rössert
Choreografie: Jacopo Godani
Režie: Jacopo Godani
Premiéry: 5. a 6. 3. 2015
Národní divadlo Praha
Výjimečný výkon. Tanečnice jako by vyrůstala v jiném uměleckém prostředí než v pražském Národním divadle. Působí spíše jako tanečnice ze souboru Williama Forsytha, známého neobyčejným, extravagantním jazykem. Je přesná v technice a expresivní ve výrazu. Němečková diváky neustále přitahuje i v nové inscenaci Decadance Ohada Naharina.
Andrea Opavská
Role: sólo
Název inscenace: Gossip
Hudba: Ivan Acher
Choreografie: Lenka Vagnerová
Režie: Lenka Vagnerová
Premiéra: 24. 11. 2015
Lenka Vagnerová and Company Praha
Gossip neboli drb či pomluva je téma inscenace, v níž Andrea Opavská exceluje jako partnerka podváděná, pomlouvající i pomlouvaná. Její sdělný tělesný výraz a kvalitní technický základ potvrzují, že patří k nejzajímavějším osobnostem našeho současného nezávislého tance. Na Cenu Thálie je nominována i s ohledem na výkon v obnovené premiéře inscenace La Loba.
Amelia Waller
Role: Tulák
Název inscenace: Chaplin
Hudba: koláž
Choreografie: Mario Schröder
Režie: Mario Schröder
Premiéra: 19. 11. 2015
Národní divadlo moravskoslezské Ostrava
V inscenaci Chaplina, která byla upravena pro ostravský soubor, představila Amelia Waller fascinující studii Chaplinovy postavy Tuláka. Přesná interpretace typického výrazu těla (postoje, chůze, mimiky) nebo přirozená práce s kostýmem a rekvizitou jsou prostředkem k vyjádření nálad a postojů, které Chaplin projektoval do své nejslavnější role. Wallerové Tulák vzbuzuje smích, soucit i dojetí.
Širší nominace:
Klára Slaná Jelínková – sólo v inscenaci Decadance (Národní divadlo Praha)
Yui Kyotani – role Marguerite Gautier v inscenaci Dáma s kaméliemi (Moravské divadlo Olomouc)
Julie De Meulemeester – role Rothbart & Odilie v inscenaci Labutí jezero (Jihočeské divadlo České Budějovice)
Nataša Novotná – sólo v inscenaci Phrasing the Pain (420people Praha)
Emilia Vuorio – role Bílá v inscenaci Black and White (Národní divadlo Brno)
Schválila odborná porota ve složení: Roman Vašek (předseda), Marcela Benoniová, Ljubov Dančenko, Kateřina Franková Dedková, Jiří Horák, Ivanka Kubicová, Tereza Podařilová.
///
Balet, pantomima nebo jiný tanečně dramatický žánr – Muži
Viktor Konvalinka
Role: sólo
Název inscenace: Decadance
Hudba: koláž
Choreografie: Ohad Naharin
Režie: Ohad Naharin
Premiéry: 4. a 5. 6. 2015
Národní divadlo Praha
V Decadance se Viktor Konvalinka potkal s choreografem své krevní skupiny. V dlouhém, částečně improvizovaném úvodním sólu uplatňuje svou kreativitu; i tou nejkrajnější periferií těla si užívá hudební podkres. Svou hravou energií infikuje diváky.
Koki Nishioka
Role: Chaplin
Název inscenace: Chaplin
Hudba: koláž
Choreografie: Mario Schröder
Režie: Mario Schröder
Premiéra: 19. 11. 2015
Národní divadlo moravskoslezské Ostrava
Balet Chaplin je permanentním dialogem mezi umělcem a jeho nejslavnější rolí. Koki Nishioka je skvělým protipólem k pohybem výrazně charakterizované postavě Tuláka. V kontrastu k Tulákovi jde o roli zdánlivě méně vděčnou, výrazem civilnější. A právě díky Nishiokovi, jeho ukázněnému hereckému pojetí a skvěle zvládnutému pohybovému rejstříku, který přesahuje obvyklou zkušenost tanečníka baletu, vyznívá ostravská inscenace tak silně.
Martin Svobodník
Role: Rotbart
Název inscenace: Black and White
Hudba: Petr Iljič Čajkovskij
Choreografie: Mário Radačovský
Režie: Mário Radačovský
Premiéra: 20. 3. 2015
Národní divadlo Brno
V netradiční interpretaci Labutího jezera není Rotbart pohádkovým čarodějem, ale představuje démona zhoubné nemoci. Martin Svobodník vytvořil v jádru temnou postavu s razantní pohybovou dynamikou. Uplatňuje svůj obdivuhodný rozsah, vysoké skoky a přirozené charisma.
Širší nominace:
Miroslav Hradil – role Gustav von Aschenbach v inscenaci Smrt v Benátkách (Divadlo J. K. Tyla Plzeň)
Jaroslav Kolář – role Mánek v inscenaci Gazdina roba (Divadlo F. X. Šaldy Liberec)
Sergio Méndez Romero – role Princ v inscenaci Popelka (Národní divadlo moravskoslezské Ostrava)
Ivo Sedláček – sólo v inscenaci Gossip (Lenka Vagnerová and Company Praha)
Viktor Svidró – role Siegfried v inscenaci Labutí jezero (Jihočeské divadlo České Budějovice)
Schválila odborná porota ve složení: Roman Vašek (předseda), Marcela Benoniová, Ljubov Dančenko, Kateřina Franková Dedková, Jiří Horák, Ivanka Kubicová, Tereza Podařilová.
…
Opera – ženy
Iordanka Derilova
Role: Renata
Název opery: Ohnivý anděl
Hudba: Sergej Prokofjev
Libreto: skladatel podle stejnojmenného románu Valerije Brjusova
Dirigent: Robert Jindra
Režie: Jiří Nekvasil
Premiéra: 26. 2. 2015
Národní divadlo moravskoslezské Ostrava
Iordanka Derilova vytváří Renatu, vlastně sexuálně posedlou protagonistku opery, herecky v podstatě v realistických konturách. Hlavním prostředkem výstavby postavy je jí pěvecký projev, výrazně odstíněný dynamicky i barevně, vyjadřující dramatické proměny. Pěvkyně při tom využívá svých zkušeností z wagnerovských rolí.
Marie Fajtová
Role: Norma
Název opery: Norma
Hudba: Vincenzo Bellini
Libreto: Felice Romani
Dirigent: Enrico Dovico
Režie: Tomo Sugao
Premiéra: 2. 10. 2015
Národní divadlo Praha
Marie Fajtová zvládla strhujícím způsobem extrémní nároky dramatického koloraturního partu Normy, velekněžky i matky, ženy zmítané láskou i pomstychtivostí, schopné zabíjet své vlastní děti i odpouštět. Její Normě věříme – soucítíme s útrapami ztrápené duše a zároveň jsme ohromeni velkolepostí, s jakou tato vrchní kněžka vystupuje.
Olga Jelínková
Role: Slavík
Název opery: Slavík
Hudba: Igor Stravinskij
Libreto: Igor Stravinskij a Stěpan Mitusov
Dirigent: Jan Latham-Koenig
Režie: Dominik Beneš
Premiéra: 22. 10. 2015
Národní divadlo Praha
Sopranistka Olga Jelínková vytvořila titulní roli Stravinského Slavíka na vysoké interpretační úrovni, jak po intonační a pěvecké, tak i herecké stránce. Její zářivý hlas se lehce vznášel do vysokých poloh, nenásilně vykryl celý prostor hlediště, ve výrazu dokonale navodil pohádkově snivý obraz díla.
Širší nominace:
Ewa Biegas – role Tosca v inscenaci Tosca (Slezské divadlo Opava)
Tereza Kavecká – role Adina v inscenaci Nápoj lásky (Slezské divadlo Opava)
Kateřina Kněžíková – role Norina v inscenaci Don Pasquale (Divadlo F. X. Šaldy Liberec)
Jana Kurucová – role Alžběta, anglická královna v inscenaci Marie Stuartovna (Národní divadlo moravskoslezské Ostrava)
Jitka Svobodová – role Rudá Marie / Božena Tlučhořová v inscenaci Rudá Marie (Národní divadlo Praha)
Schválila odborná porota ve složení: Zbyněk Brabec (předseda), Jan Dehner, Magdaléna Hajóssyová, Helena Havlíková, Ivan Ruml, Tomáš Šimerda a Jan Štych.
///
Opera – muži
Gustáv Beláček
Role: Baron Scarpia
Název opery: Tosca
Hudba: Giacomo Puccini
Libreto: Giuseppe Giacosa a Luigi Illica
Dirigent: Francesco Bottigliero
Režie: Jana Andělová Pletichová
Premiéra: 18. 10. 2015
Slezské divadlo Opava
Gustáv Beláček buduje charakter postavy postupně, využívá proměn barvy hlasu a variuje gestickou i pohybovou stránku. Jeho Scarpia není bídák od prvního momentu, ale ve svrchovaném a jistém výkonu roste postupně ke svému ďábelskému vrcholu.
Jaroslav Březina
Role: Laca Klemeň
Název opery: Její pastorkyňa
Hudba: Leoš Janáček
Libreto: Leoš Janáček podle dramatu Gabriely Preissové
Dirigent: Marko Ivanović
Režie: Martin Glaser
Premiéra: 2. 10. 2015
Národní divadlo Brno
Role Laci v brněnské inscenaci Její pastorkyně zastihla Jaroslava Březinu na vrcholu jeho uměleckých sil. Vložil do ní všechny své životní i jevištní zkušenosti a vytvořil přesně vyprofilovanou mužnou postavu venkovského mládence, který si uvědomuje, že lidský charakter je víc než vnější krása. Jeho výkon je suverénní po herecké i pěvecké stránce.
Ondřej Koplík
Role: Hrabě Almaviva
Název opery: Lazebník sevillský
Hudba: Gioacchino Rossini
Libreto: Cesare Sterbini
Dirigent: Miloslav Oswald
Režie: Kristiana Belcredi
Premiéra: 5. 6. 2015
Moravské divadlo Olomouc
Ondřej Koplík podal v roli Hraběte Almavivy výkon, jaký jsme dlouho v tomto oboru na českých jevištích neslyšeli. Skvěle zvládl náročné koloratury i okrajové tóny této mimořádně náročné role, přičemž – navzdory zjevné bezradnosti režie – postavu obdařil přirozeným herectvím a humorem.
Širší nominace:
Martin Bárta – role Ruprecht v inscenaci Ohnivý anděl (Národní divadlo moravskoslezské Ostrava)
Lukáš Bařák – role Figaro v inscenaci Figarova svatba (Jihočeské divadlo České Budějovice)
Alexandr Beň – role Amonasro v inscenaci Aida (Jihočeské divadlo České Budějovice)
Paolo Lardizzone – role Edgar v inscenaci Edgar (Divadlo J. K. Tyla Plzeň)
Josef Moravec – role Skuratov v inscenaci Z mrtvého domu (Národní divadlo Praha)
Schválila odborná porota ve složení: Zbyněk Brabec (předseda), Jan Dehner, Magdaléna Hajóssyová, Helena Havlíková, Ivan Ruml, Tomáš Šimerda a Jan Štych.
…
Muzikál, opereta nebo jiný hudebnědramatický žánr – Ženy
Karolina Gudasová
Role: Wendla Bergmanová
Název inscenace: Probuzení jara (Spring Awakening)
Autoř hudby: Duncan Sheik
Autor libreta a písňových textů: Steven Sater
Překlad: Jiří Josek
Hudební nastudování: Jiří Petrdlík
Choreografie: Lukáš Vilt
Režie: Roman Meluzín
Datum premiéry: 31. 5. 2015
Divadlo J. K. Tyla Plzeň
Karolina Gudasová patří k nejtalentovanějším herečkám nastupující muzikálové generace. V emotivně silné inscenaci Probuzení jara, v muzikálu „s mladými a pro mladé“, hraje naivní Wendlu Bergmanovou s odzbrojující hereckou čistotou, zároveň však zcela brilantně, přesvědčivě a uvěřitelně.
Hana Holišová
Role: Sophie
Název inscenace: Mamma Mia!
Autoři hudby a písňových textů: Benny Andersson, Björn Ulvaeus
Textová spolupráce: Stig Anderson
Autor libreta: Catherine Johnson
Překlad a české texty písní: Adam Novák
Hudební nastudování: Dalibor Kapras
Choreografie: Ivana Hannichová
Režie: Antonín Procházka
Premiéra: 12. 12. 2014
Kongresové centrum Praha (produkce Dark Style Agency – Jiří Jurtin, Renata Štupáková a Peter Kovarčík)
Hana Holišová se během několika let vypracovala mezi absolutní českou muzikálovou špičku. Trvale září nejen na jevištích Městského divadla v Brně, ale také na scéně pražského Kongresového centra v muzikálovém bestselleru Mamma Mia!. Její Sophie je živelná, energická a tanečně i pěvecky strhující.
Martina Šnytová
Role: Fanny Briceová
Název inscenace: Funny Girl
Autor hudby: Jule Styne
Autor libreta: Isobel Lennart
Autor písňových textů: Bob Merrill
Překlad: Jiří Josek
Hudební nastudování: Jakub Žídek
Choreografie: Lucie Holánková
Režie: Lumír Olšovský
Premiéra: 4. 12. 2014
Národní divadlo moravskoslezské Ostrava
Martina Šnytová patří k nejvýraznějším tvářím ostravského operetně-muzikálového souboru. Se stejnou lehkostí ztvárňuje subretní role v klasických operetách i psychologicky náročnější postavy v moderních muzikálech. Jako Fanny Briceová vystřídá řadu hereckých poloh s dechberoucí suverenitou.
Širší nominace:
Monika Absolonová – role María Eva Duarte de Perón v inscenaci Evita (Studio DVA divadlo Praha)
Natálie Grossová – role Lili v inscenaci Let snů Lili (Městské divadlo Brno)
Katarína Hasprová – role Norma Desmond v inscenaci Sunset Boulevard (Národní divadlo moravskoslezské Ostrava)
Jana Musilová – role Matka v inscenaci Přízrak Londýna (Divadlo Hybernia Praha)
Lenka Pavlovič – role Komtesa Stázi v inscenaci Čardášová princezna (Divadlo J. K. Tyla Plzeň)
Schválila odborná porota ve složení: Zdeněk Barták (předseda), Jiří Horký, Eduard Krečmar, Ivan Misař, Jolana Nováková, Lumír Olšovský, Gustav Oplustil, Michael Prostějovský, Vítězslav Sladký a Ivan Zelenka.
///
Muzikál, opereta nebo jiný hudebnědramatický žánr – Muži
Tomáš David
Role: Jánošík
Název inscenace: Malované na skle
Autor hudby: Katarzyna Gärtnerová
Autor libreta a písňových textů: Ernest Bryll
Překlad: Jaromír Nohavica
Hudební nastudování: Josef Fojta
Choreografie: Ladislava Košíková
Režie: Hana Mikolášková
Premiéra: 25. 4. 2015
Městské divadlo Zlín
S nelehkou postavou zbojníka Jánošíka v nejznámějším polském muzikálu Malované na skle se popral herec a ctitel „muziky v županu téměř jakémkoliv“ Tomáš David bez zbytečného patosu, avšak dostatečně mužně a heroicky. Lidového hrdinu ztvárňuje s lehkostí hereckou, pěveckou i pohybovou.
Jan Kříž
Role: Michal
Název inscenace: Děti ráje
Autoři hudby: František Janeček, Michal David, Zdeněk Barták, Vítězslav Hádl
Autor libreta: Sagvan Tofi
Autoři písňových textů: R. Bergman, F. Řebíček, E. Pergner, J. Machek a další
Hudební aranžmá: Jaroslav Šimek
Choreografie: Leona Qaša Kvasnicová
Režie: Radek Balaš
Premiéra: 11. 9. 2015
Bobycentrum Brno (Carousel Production s. r. o.)
Úspěšný herec, výtvarník a dnes už i režisér má na svém kontě plejádu charakterově odlišných muzikálových postav na jevištích v Praze, Plzni, Brně či Liberci. Všechny ztvárnil s mimořádnou poctivostí a profesionalitou. Nejinak je tomu i v případě postavy Michala, kterého opatřil hereckou elegancí a bezchybným zpěvem.
Igor Orozovič
Role: Jiří Traxler
Název inscenace: V rytmu swingu buší srdce mé
Autoři hudby: Jiří Traxler, Alfons Jindra, Jan Šíma, Jaroslav Ježek
Autoři libreta: Martin Vačkář, Ondřej Havelka
Autoři písňových textů: různí
Hudební nastudování: Jakub Šafr
Choreografie: Jana Hanušová, Janek Kabelka
Režie: Ondřej Havelka
Premiéra: 10. 9. 2015
Národní divadlo Praha
Pět sezon patřil Igor Orozovič k oporám NDM v Ostravě, kde hrál v mnoha činohrách i muzikálech. V kvalitních výkonech pokračuje i po svém přestupu do pražského Národního divadla. Nejnověji exceluje coby Jiří Traxler v inscenaci V rytmu swingu buší srdce mé – výborně hraje na klavír, zpívá, tančí a swinguje.
Širší nominace:
Lukáš Adam – role Henry v inscenaci Přízrak Londýna (Divadlo Hybernia Praha)
Pavel Nečas – role Henry Higgins v inscenaci My Fair Lady (Divadlo F. X. Šaldy Liberec)
Peter Strenáčik – role Che v inscenaci Evita (Studio DVA divadlo Praha)
Roman Tomeš – role Roger v inscenaci Miluj, žij a plať – Rent! (Divadlo Na Prádle Praha)
Aleš Voráček – role Gustav von Pottenstein v inscenaci Země úsměvů (Jihočeské divadlo České Budějovice)
Schválila odborná porota ve složení: Zdeněk Barták (předseda), Jiří Horký, Eduard Krečmar, Ivan Misař, Jolana Nováková, Lumír Olšovský, Gustav Oplustil, Michael Prostějovský, Vítězslav Sladký a Ivan Zelenka.
/Převzato z portálu Herecké asociace Ceny Thálie/
///
P. S. Laureáti 23. ročníku Cen Thálie budou vyhlášeni 26. března z jeviště Národního divadla v přímém přenosu České televize. Vedle výročních cen budou předány i Thálie za celoživotní mistrovství. Moderátorem večera bude opět Antonín Procházka.
Komentáře k článku: Ceny Thálie 2015 – nominace
Přidat komentář
(Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)