Divadelní noviny Aktuální vydání 19/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

19/2024

ročník 33
12. 11. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Divadelní noviny > Názory – Glosy

    David Gieselman: Plantáž

    David Gieselman: Plantáž, Divadlo LETÍ, režie Martina Schlegelová

    Gieselmanova variace na Čechovův Višňový sad s postavami připomínajícími Raněvskou, Lopachina, Firse atd. neuspěla ani v interpretaci Slovenského národního divadla (režie Marián Amsler). Rostlinné drogy na plantáži místo ovoce na stromech syžet jen povrchně modernizují, pražskou inscenaci navíc „obohatily“ písně, které spád produkce spolehlivě retardují. Ani úsilí několika solidních herců neprolomilo tíživou nudu, která z jeviště vane přes tři hodiny.

    • Autor:
    • Publikováno: 16. dubna 2012

    Komentáře k článku: David Gieselman: Plantáž

    1. Jana

      Avatar

      To je zvláštní. Byli jsme tam 10. 4. a všech těch 150 lidí, co tam bylo s námi se celé tři hodinu třískalo smíchy a vypadali, že se dost baví. Tíživou nudu si představuji jinak.

      18.04.2012 (12.10), Odpovědět, Trvalý odkaz komentáře,

    2. Martin Macháček

      Avatar

      Já osobně Amselrovu inscenaci považuji za pozoruhodně svěží. Nemyslím, že by byla povrchní – v řadě věcí mi připomínala věci, o kterých přemýšlím a jež také cítím.

      18.04.2012 (15.32), Odpovědět, Trvalý odkaz komentáře,

    3. Filip

      Avatar

      Kupodivu, mne se zda, ze jedine co jakz takz pohanelo dopredu dej, byly prave nektere pisne. Nudy a amaterismu tam bylo dost, ale prekvapive nejvic od ostrilenych hercu jak Karel Zima, ktery byl fakt strasny

      23.04.2012 (7.40), Odpovědět, Trvalý odkaz komentáře,

    Přidat komentář

    (Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

    Přidání komentáře

    *

    *

    *



    Obsah,