Elena Zanzu: Mé tělo je nástroj, který je třeba obětovat – Divadelní noviny
Divadelní noviny Aktuální vydání 3/2025

Kulturní měsíčník pro divadlo a jiné umělecké obory

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

3/2025

ročník 34
27. 3. 2025
Můj profil

Divadelní noviny > Zahraničí

Elena Zanzu: Mé tělo je nástroj, který je třeba obětovat

Svébytná osobnost propojuje extrémní techniky se společensky rezonujícími tématy a s oporou ve vzdušné akrobacii vyhledává například další možnosti svazování. Dílo charakterizuje autenticita i bolest a křehce, a přesto velmi otevřeně komunikovaná témata jako tělesnost, gender nebo manipulace. Zanzu se nebojí klást nároky na diváka, protože vše, co na scéně

Obsah na této stránce je určen pouze předplatitelům. Jako stávající uživatel se můžete přihlásit nebo zaregistrovat.

Pokud už přihlášený jste, pravděpodobně vaše předplatné skončilo nebo jej dosud nemáte aktivované. Aktivaci účtů zařizuje asistentka redakce.

Nákup ročního elektronického předplatného zařídíte v obchodě.

Přihlášení uživatelů
   

Komentáře k článku: Elena Zanzu: Mé tělo je nástroj, který je třeba obětovat

Komentáře k tomuto článku byly uzavřeny.



Obsah,