Kritický žebříček 10/2017 – opera a opereta – Divadelní noviny
Divadelní noviny Aktuální vydání 4/2025

Kulturní měsíčník pro divadlo a jiné umělecké obory

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

4/2025

ročník 34
29. 4. 2025
Můj profil

Divadelní noviny > Kritika

Kritický žebříček 10/2017 – opera a opereta

 

5 zážitek / 4 nenechte si ujít / 3 je dobré vidět / 2 na vlastní nebezpečí / 1 vhodné pro derniéru

Jan Dehner Věra Drápelová Vít Dvořák Helena Havlíková Josef Herman Radmila Hrdinová Olga Janáčková Rudo Leška Lenka Šaldová Denisa Valterová Ivan Žáček
Národní divadlo, Praha – Václav Kašlík: Krakatit 3 2,5 4 3,5 4 3 3,5 4,5 2,5 3,5
Národní divadlo, Nová scéna, Praha – Jiří Kadeřábek: Žádný člověk 3 3 2 3 1,5 2 1,5 3 4
Národní divadlo Brno, Janáčkovo divadlo – Kaija Saariaho: Láska na dálku 5 5 4,5 5 4 5 2,5
Národní divadlo moravskoslezské, Ostrava – Benjamin Britten: Zneuctění Lukrécie 5 5 4,5 4 5 4
Národní divadlo moravskoslezské, Ostrava – Bedřich Smetana: Tajemství 3 3,5 4 3 3
Divadlo J. K. Tyla v Plzni – Antonín Dvořák: Rusalka 2 2 2,5 3 2 2,5
Jihočeské divadlo, České Budějovice – William S. Gilbert & Arthur Sullivan: Mikádo 3
Moravské divadlo Olomouc – Bohuslav Martinů: Řecké pašije 4 4 4 3,5
Slezské divadlo Opava – Carl Orff: Chytračka / Carmina burana 3 2,5
Slezské divadlo Opava – Antonín Dvořák: Rusalka 3 3 3,5 3,5
  • Autor:
  • Publikováno: 15. května 2017

Komentáře k článku: Kritický žebříček 10/2017 – opera a opereta

Přidat komentář

(Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

Přidání komentáře

*

*

*



Obsah,