Divadelní noviny Aktuální vydání 21/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

21/2024

ročník 33
10. 12. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Divadelní noviny > Kritika

    Kritický žebříček 10/2017 – opera a opereta

     

    5 zážitek / 4 nenechte si ujít / 3 je dobré vidět / 2 na vlastní nebezpečí / 1 vhodné pro derniéru

    Jan Dehner Věra Drápelová Vít Dvořák Helena Havlíková Josef Herman Radmila Hrdinová Olga Janáčková Rudo Leška Lenka Šaldová Denisa Valterová Ivan Žáček
    Národní divadlo, Praha – Václav Kašlík: Krakatit 3 2,5 4 3,5 4 3 3,5 4,5 2,5 3,5
    Národní divadlo, Nová scéna, Praha – Jiří Kadeřábek: Žádný člověk 3 3 2 3 1,5 2 1,5 3 4
    Národní divadlo Brno, Janáčkovo divadlo – Kaija Saariaho: Láska na dálku 5 5 4,5 5 4 5 2,5
    Národní divadlo moravskoslezské, Ostrava – Benjamin Britten: Zneuctění Lukrécie 5 5 4,5 4 5 4
    Národní divadlo moravskoslezské, Ostrava – Bedřich Smetana: Tajemství 3 3,5 4 3 3
    Divadlo J. K. Tyla v Plzni – Antonín Dvořák: Rusalka 2 2 2,5 3 2 2,5
    Jihočeské divadlo, České Budějovice – William S. Gilbert & Arthur Sullivan: Mikádo 3
    Moravské divadlo Olomouc – Bohuslav Martinů: Řecké pašije 4 4 4 3,5
    Slezské divadlo Opava – Carl Orff: Chytračka / Carmina burana 3 2,5
    Slezské divadlo Opava – Antonín Dvořák: Rusalka 3 3 3,5 3,5
    • Autor:
    • Publikováno: 15. května 2017

    Komentáře k článku: Kritický žebříček 10/2017 – opera a opereta

    Přidat komentář

    (Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

    Přidání komentáře

    *

    *

    *



    Obsah,