Divadelní noviny Aktuální vydání 21/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

21/2024

ročník 33
10. 12. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Divadelní noviny > Kritika

    Kritický žebříček 7/2020 činohra do uzavření divadel

    5 zážitek / 4 nenechte si ujít / 3 je dobré vidět / 2 na vlastní nebezpečí / 1 vhodné pro derniéru Dita Dvořáková Radmila Hrdinová Vladimír Hulec Vladimír Just Jiří P. Kříž Jan Kerbr Marcela Magdová Josef Mlejnek Jana Paterová Kateřina Rathouská Marie Reslová Jana Soprová Martin Švejda Petra Zachatá Vít Závodský
    Národní divadlo, Praha – Koncové světlo 2 1,5 1 2,5 2,5 1,5
    A studio Rubín, Praha – Jenom matky vědí, o čem ten život je 3 3,5 4 3,5 4
    Švandovo divadlo, Praha – Lady Macbeth z Újezdu 3 3,5 3,5 3 3,5 3,5 3 3
    Městská divadla pražská (Rokoko) – Přijde kůň do baru 2 3 2,5 2,5
    Divadlo v Řeznické, Praha – Falešná nota 3 4 3,5 3
    Divadlo Na Jezerce, Praha – Naprostí cizinci 5 4,5 3,5 3,5
    Rimini Protokoll – Uncanny Valley 5 2 3,5 3,5 2
    D’epog, Brno – Série, série, série 4 2 2
    Městské divadlo Mladá Boleslav – Amadeus 2,5 3
    Východočeské divadlo Pardubice – Audience u královny 5 3
    Národní divadlo Brno – Dobové tance 2 3 2,5 3,5
    • Autor:
    • Publikováno: 31. března 2020

    Komentáře k článku: Kritický žebříček 7/2020 činohra do uzavření divadel

    Přidat komentář

    (Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

    Přidání komentáře

    *

    *

    *



    Obsah,