Divadelní noviny Aktuální vydání 21/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

21/2024

ročník 33
10. 12. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Divadelní noviny > Kritika

    Kritický žebříček – opera

    5 zážitek / 4 nenechte si ujít / 3 je dobré vidět / 2 na vlastní nebezpečí / 1 vhodné pro derniéru Věra Drápelová Helena Havlíková Josef Herman Radmila Hrdinová Daniel Jäger Olga Janáčková Rudo Leška Lenka Šaldová
    Národní divadlo Praha – Antonín Dvořák: Armida 2,5 3 4,5 3,5 3 3 4,5 4
    Národní divadlo Praha: W. A. Mozart: Figarova svatba 0,5 0,5 2 1 2 1 2,5
    Národní divadlo Praha, Státní opera – Ruggero Leoncavallo, Pietro Mascagni: Komedianti / Sedlák kavalír 3 4 3,5 3,5 4 3,5
    Národní divadlo Brno – Giuseppe Verdi: Falstaff 3 3,5 3,5 3 3,5
    Národní divadlo Brno – Richard Strauss: Salome 4 5 5 5 5
    Národní divadlo moravskoslezské Ostrava – Richard Wagner: Tannhäuser 4 4,5 5
    Jihočeské divadlo České Budějovice – Camille Saint-Saëns: Samson a Dalila 3 3,5 4 4
    Moravské divadlo Olomouc – W. A. Mozart: Titus 2 3 2
    Divadlo F. X. Šaldy v Liberci – Hans Krása, Antonín Dvořák, Leoš Janáček: Cesta 2 3 4,5 4 3
    • Autor:
    • Publikováno: 25. června 2023

    Komentáře k článku: Kritický žebříček – opera

    Přidat komentář

    (Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

    Přidání komentáře

    *

    *

    *



    Obsah,