Miroslav Oščatka: CED je jedinečný endemit – Divadelní noviny
Divadelní noviny Aktuální vydání 3/2025

Kulturní měsíčník pro divadlo a jiné umělecké obory

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

3/2025

ročník 34
27. 3. 2025
Můj profil

Divadelní noviny > Názory – Glosy

Miroslav Oščatka: CED je jedinečný endemit

Rozhovor s bývalým ředitelem Centra experimentálního divadla (CED) v Brně K 1. červnu definitivně odcházíte z funkce ředitele CED. Mohl byste ve stručnosti zrekapitulovat, jaké vidíte největší úspěchy a – naopak – neúspěchy své mise? Do Divadla Husa na provázku jsem přivedl kvalitní umělecké vedení, vznikla platforma Terén, formulovali jsme

Obsah na této stránce je určen pouze předplatitelům. Jako stávající uživatel se můžete přihlásit nebo zaregistrovat.

Pokud už přihlášený jste, pravděpodobně vaše předplatné skončilo nebo jej dosud nemáte aktivované. Aktivaci účtů zařizuje asistentka redakce.

Nákup ročního elektronického předplatného zařídíte v obchodě.

Přihlášení uživatelů
   

Komentáře k článku: Miroslav Oščatka: CED je jedinečný endemit

Komentáře k tomuto článku byly uzavřeny.



Obsah,