Divadelní noviny Aktuální vydání 19/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

19/2024

ročník 33
12. 11. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Divadelní noviny >

    Plzeňská TOP 02 (podle Pavla Trenského)

    Na plzenskem festivalu plati zpravidla: cim mensi, tim lepsi. Tak i letos u mne vysoko skoroval Weissenstein (dejvickeho M. bez m jsem nevidel.) Ze zahranicnich produkci me nejvic zaujal The Sound of Silence, pusobiva studie totalitni minulosti pomoci hudebnich klipu.

    Na druhe strane Anna Karenina byla pro mne velike zklamani. Kde jsou ty casy, kdy zajezdy Slovenskeho narodniho divadla byly udalosti prveho radu!  Estetickemu smerovani Jana Mikulaska nerozumim. Velici umelci se vzdy snazi o vytvoreni osobiteho stylu, ktery casto po leta prohlubuji. V tom spociva na pr. uspech Komorniho divadla. Mikulasek meni svuj styl doslova od inscenace  k inscenaci: jeho Onegin ma malo spolecneho s jeho Heddou ci Hamletem, a letosni Divoka kachna uz vubec nic s Elemetarnimi casticemi. Snad z tohoto duvodu je kvalita jeho praci tak rozkolisana.

    Zpravodajství z festivalu Divadlo Plzeň „den po dni“ čtěte ve sloupci Blog DN


    Komentáře k článku: Plzeňská TOP 02 (podle Pavla Trenského)

    Přidat komentář

    (Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

    Přidání komentáře

    *

    *

    *



    Obsah,