Kategorie článků:
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 13)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Všimli jste si mimochodem, že „noviny“ věnované výtvarnému umění, filmu či literatuře už zanikly, protože se ukázalo, že nejsou lidi ani peníze?
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 12)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Anketní výzvu DN beru jako hozenou rukavici...
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 11)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Domnívám se, že iDN v rámci té koncepce, kterou z nich odečítám, plní svou veřejnou službu skutečně poctivě. Množství článků, za nimiž je zřetelná a čitelná rozsáhlá redakční práce, je ocenění hodné.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 10)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
DN jsou rozhodně potřebným periodikem pro odbornou veřejnost. Možná – což se i částečně děje – by se mohl rozšířit jejich záběr na kulturní dění obecně a na úlohu kultury (např. i dramatickou literaturu apod.).
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 09)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Samozřejmě: Všechno by šlo vždycky dělat lépe. Ale to je asi taková pravda, jako že je Bůh nad námi. Je správné diskutovat o tom, jak by Divadelní noviny, resp. iDN měly vypadat a jestli plní veřejnou službu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 08)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Vzhledem k notoricky známým skutečnostem, jako je zužování prostoru pro kritickou reflexi divadla (a umění vůbec), je platforma DN/iDN (jíž vnímám jako vzájemně chytře komplementární a nikoli duplicitní) zcela klíčová...
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 07)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Myslím, že jsou důležité – Divadelní noviny.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 06)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Šíře komunikačních a informačních možností je dnes tak široká, až je mnohdy nepřehledná. Divadelní tvorba sestoupila z piedestalu prioritního zájmu veřejnosti, ale nezmizela z něho.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 05)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
DN u nás nemají konkurenci a jsou, myslím, pro všechny lidi, kteří se o divadlo zajímají, nezastupitelným zdrojem informací a podnětů.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 04)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Divadelních novin pod vedením Josefa Hermana si upřímně vážím, protože vnímají české divadlo v celém jeho širokém spektru a věnují svou pozornost všem tvůrcům české kultury bez ohledu na jejich právní subjektivitu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 03)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Divadlo, myšlení o něm a web.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 02)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Divadelní noviny čtu pravidelně, protože mi umožňují sledovat dění na české divadelní scéně v šíři, kterou nikde jinde nenalézám.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 01)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
DN i iDN jsou pro mne nenahraditelné, a to i ve své stávající, jistě zdaleka ne ideální podobě. Svým záběrem a společensko-kulturní užitečností naplňují smysl své existence.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 00)
![Autor loga seriálu: Aleš Fulín](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2023/04/logo-120x120.png)
Anketa o podobě Divadelních novin a iDN.
30. MF Divadlo Plzeň: Up & Down (No. 10)
![](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2022/09/Divadlo-2022_logo-120x120.jpg)
Za UP pokládám maďarskou inscenaci Shaxperova myčka v ulici Kertész z budapešťského divadla Örkényi Színház a za DOWN ostravský Zápas o generála z divadla Komorní scéna Aréna.
30. MF Divadlo Plzeň: Up & Down (No. 9)
![](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2022/09/Divadlo-2022_logo-120x120.jpg)
Program festivalu byl neobyčejně zajímavý. A dobře složený. Představení spolu vstoupila do dialogu, takže vzniklo obrovské pole pro reflexi.
30. MF Divadlo Plzeň: Up & Down (No. 8)
![](https://www.divadelni-noviny.cz/wp-content/uploads/2022/09/Divadlo-2022_logo-120x120.jpg)
Mé nejlepší divadelní zážitky z letošního Festivalu Divadlo byly zejména ze zahraniční sekce, jejíž obsah byl velkými jmény světového měřítka nabitý. V porovnání se stabilně kvalitní zahraniční sekcí festivalu mi česká část připadala nevyvážená.