Kategorie článků:
Den ústeckého člověka

Premiéra inscenace Den člověka přinesla hned dva tvůrčí debuty. Jedná se o první režii nejmladšího člena zdejšího hereckého souboru Petra Uhlíka a první titul nové kmenové dramaturgyně Kateřiny Součkové.
Co vlastně uchránili?

Kdo byla její první Madam? V době, kdy politická a ekonomická elita vykořisťovala běžné občany způsobem, který vedl k vyhnání obyvatel města pryč, zasloužila se o zbudování rezervace sloužící k ochraně původních obyvatel.
Višňový sad dneška je oříšek

Činoherní studio v Ústí se rozhodlo jako čtvrtou premiéru kulaté padesáté sezóny uvést klasický titul, Višňový sad v režii Davida Šiktance.
ZPRÁVY: Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Hudebního divadla v Karlíně

Hlavní město Praha vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Hudební divadlo v Karlíně se sídlem Křižíkova 283/10, 186 00 Praha 8. Požadované předpoklady: ukončené vysokoškolské vzdělání – magisterský studijní program, případně bakalářský studijní program v souladu s nařízením vlády…
Otupělý hospodský mikrokosmos

Anšlus z Činoherního studia v Ústí nad Labem však hlavní téma původní divadelní hry nijak zásadně nevystihuje, přestože se o to pokouší a podařilo se vytvořit snově rozostřenou atmosféru světa, kde čas neexistuje.
V Teufelsbergu je nuda

Cílem ústecké inscenace není pouze realistická evokace atmosféry – témata jako jsou pohraniční krajiny a životy jejich obyvatel, ztracené existence, marnost nalézající se v časových smyčkách jsou stále aktuální.
Psychóza v nádražce

Čtyři postavy, pro které se zastavil čas. Bývalý rocker, který ladí svoji kytaru, zahrát na ni ale nedokáže. Bývalý nádražák sepisuje text, který chce přednést hostům, ti ale nikdy nepřijdou. Bývalý listonoš čistí loveckou pušku, ale střílet neumí.
Americká hra na třetího

Činoherní studio Ústí nad Labem uvedlo v režii svého uměleckého šéfa Davida Šiktance inscenaci Americký bizon podle stejnojmenného dramatu Davida Mameta.
Kecy nejsou činy

Kecy nejsou činy, Bobe. Kecy nejsou činy. S patřičnou vážností a důrazem v hlase promlouvá Don (Roman Zach) do duše mladému nesmělému Bobovi (Adam Ernest).