Kategorie článků:
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 3)
Třetí festivalový den přinesl velmi rozkolísané výkony a tematicky rozsáhlou škálu inscenací a choreografií... Pokračujeme v denním zpravodajství z 27. ročníku mezinárodního festivalu Divadelní Flora.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 2)
Dante se zklamáním v pekle mohl trošku počítat. Sám v jednom sonetu říká: Viděl jsem tě, jak se směješ s ostatními, jak se mi posmíváš, když přibližuje sen o Beatrice. Jeho obava se totiž v pekle naplnila.
Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Studia Ypsilon
Přihlášku s požadovanými doklady je nutné podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 6. 11. 2024 do 14:00 hod. na adresu: Hl. m. Praha – Magistrát hl. m. Prahy, odbor kultury a cestovního ruchu, Jungmannova 36/31, 110 00 Praha 1, palác Adria.
Poslední komentáře
- on Umění skrze manipulaci? Pane Janoušku, nesouhlasím s Vaším rozhořčením a u…
- on Zemřela Soňa Šimková Upřímnou soustrast celé rodině. Šimkovi.
- on Zemřela Soňa Šimková Budeme dlouho vzpomínat. Čest její památce
- on Zemřel Jiří Kusý Hledala jsem hrob Jiřího Kusyho v Peckach a našla…
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 85) Podle mne (budu o tom podrobněji psát v tištěných…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 10) Pěkné
- on Janáček utopený v krásnu Dobrý den, reagujete na inscenaci z roku 2018...
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 1)
Ačkoliv 27. ročník mezinárodního festivalu Divadelní Flora s mottem Volnost odstartoval v Olomouci už ve čtvrtek 9. května, slavností zahájení za přítomnosti ministra kultury Martina Baxy proběhlo teprve o den později.
REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 1)
První reportáž z festivalu Venušiny dny. Přehlídka od roku 2015 boří stereotypy o tom, co to je „ženské umění“, co ženy zajímá a o čem ženy tvoří.
REPORTÁŽ: Jdeš na Malou? (No. 20)
Násilně obejmout a nepustit.
REPORTÁŽ: Jdeš na Malou? (No. 19)
Band láskou omámených násilníků.
REPORTÁŽ: Vize divaadla 2024 (No. 5)
Návštěvu letošního Bazaar Festivalu mám spojenou s ukázkou hraničních případů performativního umění i platformou pro sdílení mladého uměleckého výzkumu.
REPORTÁŽ: Vize divaadla 2024 (No. 4)
It is non-interactive! Není to interkativní! uklidňovali interpreti přicházející diváky, kteří váhali obsadit první řady v improvizovaném arénovém uspořádání sálu divadla PONEC. Další ze série reportáží z festivalu Bazaar.
Veselé pozdravy z otrlcových tenat (No. 7)
Nedělí jsme společně doskotačili do závěru 19. ročníku Festivalu otrlého diváka, jenž byl neobyčejně sladký.
Veselé pozdravy z otrlcových tenat (No. 6)
19. otrlá sobota nejprve otevřela reprízou pátečního Špitálu plného breberek, aby se následně roztočil celodenní fantasmagorický kolotoč, na něž by byla i Matějská pouť krátká.
REPORTÁŽ: Vize divaadla 2024 (No. 3)
Další ze série reportáží z Bazaar festivalu.
GLOSA: Jdeš na Malou? (No. 18)
Udělej si sám aneb Kdo je tady herec?... O komorních interaktivních projektech Krajky a vrtačky Anny Dobiášové a Anny Reisigové a Vzpomínání Anny Datiashvili.
Veselé pozdravy z otrlcových tenat (No. 4)
19. ročník Festivalu otrlého diváka se do své druhé půli doplížil prostřednictvím dvojice zážitků stejně temných jako radostných.
REPORTÁŽ: Jdeš na Malou? (No. 17)
Prach jsi a v prach se obrátíš.