Kategorie článků:
Epilog Divadelní Flory
Inscenace spolku Masopust, Divadla Husa na provázku, souboru Lachende Bestien a Divadla Na zábradlí nabídne od září do prosince programový epilog 27. Divadelní Flory.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 12)
Mozaika letošního ročníku je složena, volnost se zdá na dosah. Jaké výzvy asi přinese příští ročník?
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 11)
Pražskou inscenaci o válce a kišiněvskou o sociálních problémech propojuje hlavně pojem „fronta“. Odděluje totiž dvě strany, dva odlišné světy... Další ze série reportáží z Divadelní Flory Olomouc.
Poslední komentáře
- on Zemřela Jelena Mašínová Pro mě nezemřela, je součást Pavla Kohouta a ten j…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 16) Mě ty Vaše vzpomínky baví. Hlavně tou upřímností.…
- on Zemřel Rudolf Stärz Děkuji vám, že věnujete pozitivní vzpomínku nebo s…
- on Divadlo jako škola lidskosti Úsilí krok za krokem otevírat možnosti mezilidské…
- on Zemřel Milan Sládek Dovolte mi, prosím, projevit upřímnou soustrast. L…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 14) Dobré
- on Clown Bilbo bloguje (No. 114) Milý Bilbo, moc pěknej článek!
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 10)
Sólo pro ženy – sobota na Divadelní Floře. Dramaturgie festivalu nabídla v jeden den dvě monodramata, dva ženské příběhy, dva brilantní herecké výkony.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 9)
Všechny tři inscenace devátého festivalového dne spojuje otázka ženské pozice v mužském světě.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 8)
Osmý den 27DF přinesl dvě nové inscenace – taneční choreografii budapešťské tanečnice a Peer Gynta v režii Michala Háby.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 7)
Sedmý den Divadelní Flory přinesl reprízu úchvatné Anomálie Evy Urbanové a večerní představení Ad Matrem, dvě symfonické básně Henryka Góreckého v úpravě režisérů Borise Jedináka a Petra Erbese.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 5)
Organizátoři v anotaci prorokovali, že Béton Brut má potenciál diváckého hitu 27. Divadelní Flory. A nezmýlili se.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 3)
Třetí festivalový den přinesl velmi rozkolísané výkony a tematicky rozsáhlou škálu inscenací a choreografií... Pokračujeme v denním zpravodajství z 27. ročníku mezinárodního festivalu Divadelní Flora.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 2)
Dante se zklamáním v pekle mohl trošku počítat. Sám v jednom sonetu říká: Viděl jsem tě, jak se směješ s ostatními, jak se mi posmíváš, když přibližuje sen o Beatrice. Jeho obava se totiž v pekle naplnila.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 1)
Ačkoliv 27. ročník mezinárodního festivalu Divadelní Flora s mottem Volnost odstartoval v Olomouci už ve čtvrtek 9. května, slavností zahájení za přítomnosti ministra kultury Martina Baxy proběhlo teprve o den později.
Volnost na Divadelní Floře
Do Olomouce dorazí v polovině května renomované divadelní osobnosti a soubory z jedenácti zemí. V univerzitním městě bude probíhat jeden z nejvýznamnějších středoevropských festivalů – 27. Divadelní Flora.
Skončila Divadelní Flora
Premiérovým festivalovým hostováním Thalia Theater Hamburg vyvrcholila včera v Olomouci Divadelní Flora.
Jiná Flora (No. 9)
Slavnostní zakončení 26. ročníku olomoucké Divadelní Flory patřilo inscenaci hamburského činoherního divadla Thalia Theater Na člověku musí být vše krásné.
Jiná Flora (No. 8)
Kruté, ale i zábavné. Pro děti, ale i 15+. Reálné i nereálné. Takové byly mé divadelní zážitky předposledního dne festivalu, v neděli 21. května.
Neklid v Brně (No. 4)
Tématem, volně propojujícím tři inscenace, které jsme si s Petrou vybraly z nabitého sobotního programu, se pro mě stal necitlivý svět.
Jiná Flora (No. 7)
Festivalový program si během desátého dne pohrává s žánry. V sobotu 20. května se mi povede navštívit divadelní talk-show, performativní videoinstalaci a operu.