Kategorie článků:
Iva Janžurová: Dodnes mám na dně svého šatníku housle
22/2018 Sejít se a připravit interview s první dámou českého herectví Ivou Janžurovou (1941) je úkol přetěžký. V Divadelních novinách jsme se o to pokoušeli mnohokrát, letos již od léta. Nakonec jsem se s ní sešel až poslední listopadový den v kantýně Národního divadla v...
Jiří Suchý z Tábora: Odskakování z velké na malou
22/2018 Rozhovor se spoluzakladatelem Cabaretu Calembour
Adriana Světlíková: Těch patnáct let je jedna velká jízda…
21/2018 Vše začalo pozvánkou na předvánoční setkání s organizací Nová síť, která v tomto roce slaví patnáct let své existence. Rozsah jejich činnosti je obrovský – starají se po všech stránkách o nezávislé scény v Praze i regionech a jejich práce zahrnuje vše od poradenské...
Poslední komentáře
- on Zemřela Jelena Mašínová Pro mě nezemřela, je součást Pavla Kohouta a ten j…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 16) Mě ty Vaše vzpomínky baví. Hlavně tou upřímností.…
- on Zemřel Rudolf Stärz Děkuji vám, že věnujete pozitivní vzpomínku nebo s…
- on Divadlo jako škola lidskosti Úsilí krok za krokem otevírat možnosti mezilidské…
- on Zemřel Milan Sládek Dovolte mi, prosím, projevit upřímnou soustrast. L…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 14) Dobré
- on Clown Bilbo bloguje (No. 114) Milý Bilbo, moc pěknej článek!
Radovan Táborský: Zajímají mě detaily
20/2018 Rozhovor s producentem a režisérem Radovanem Táborským
MichaŁ Zadara: Byly to zločiny proti lidskosti!
19/2018 Třetí ročník setkání divadel střední Evropy – Palm Off Fest – uzavřelo představení Spravedlnost varšavského souboru Teatr Powszechny. U příležitosti stého výročí vzniku Československa připomnělo ještě jiné výročí, a to padesáti let od nucené emigrace polských...
Jitka Jílková: Konec srandy!
19/2018 Rozhovor s ředitelkou PDFNJ
Jakub Tichý: Nejsem v pozici slepého s houslemi
18/2018 Rozhovor s ředitelem Komorní scény Aréna Ostrava
Volker Gerling: Být na cestě je vzrušující
17/2018 Na skotském Fringe festivalu vedle nových titulů každoročně zazáří i úspěšné comebacky. Portraits in Motion (Portréty v pohybu) Volkera Gerlinga si odnesly nejvyšší ocenění za inovativní počin – Total Theatre Award – v roce 2015.
Jan Jiřík: Chceme vytvářet prostor pro skutečné setkání
17/2018 Rozhovor s dramaturgem festivalu
Pavel Štorek a Denisa Václavová: Naší dramaturgii sluší nedivadelní prostor
16/2018 Rozhovor s organizátory festivalu
Marta Ljubková: Sejdeme se na Pražských křižovatkách
15/2018 Rozhovor s ředitelkou festivalu Pražské křižovatky
Miroslav Oščatka: Být klidnou silou
14/2018 Rozhovor s nastupujícím ředitelem CED Brno