Kategorie článků:
Michal Zetel: Chceme nejmladšímu publiku nabídnout kompletní škálu žánrů a divadelních druhů
Rozhovor s uměleckým šéfem Horáckého divadla Jihlava
Tereza Marečková, Miloslav König: Myšlenka zdravého konce převážila
Rozhovor se šéfem a s dramaturgyní Divadelní společnosti Masopust
Julie Martinková a Anna Horáková: Co vlastně prožívá divák?
Rozhovor s ředitelkami festivalu FAMUFEST
Poslední komentáře
- on Zemřela Jelena Mašínová Pro mě nezemřela, je součást Pavla Kohouta a ten j…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 16) Mě ty Vaše vzpomínky baví. Hlavně tou upřímností.…
- on Zemřel Rudolf Stärz Děkuji vám, že věnujete pozitivní vzpomínku nebo s…
- on Divadlo jako škola lidskosti Úsilí krok za krokem otevírat možnosti mezilidské…
- on Zemřel Milan Sládek Dovolte mi, prosím, projevit upřímnou soustrast. L…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 14) Dobré
- on Clown Bilbo bloguje (No. 114) Milý Bilbo, moc pěknej článek!
Adriana Světlíková: Všechny naše aktivity podporují kulturní obec
Rozhovor s ředitelkou Malé inventury a Nové sítě
Petr Michálek: Vstávám brzy ráno
Rozhovor se zakladatelem divadla Kam jdeš?
Geneviève Pelletier: Divadlo je pro mě politickým aktem
Herečka, režisérka, ředitelka nejstaršího kanadského divadla Cercle Molière ve Winnipegu, bývalá předsedkyně Mezinárodní komise pro frankofonní divadlo a výrazná osobnost současného frankofonního divadla ve všech jeho barvách a rozličnostech.
Vojtěch Nejedlý: Orientujeme se na živé umění
Rozhovor s vedoucím Tvůrčího domu Elišky Peškové
Jiří Hajdyla: Dětského diváka chceme pozvat do světa dospělých
Rozhovor s uměleckým šéfem
Nina Raine: Do hry vždy dávám kus banálního života
Britská dramatička Nina Raine má za sebou slušnou kariéru, spolupráci s režiséry věhlasných jmen a na kontě několik původních her. Shodou okolností se právě letos na pražských scénách objevily hned dvě nejnovější.
Ondřej Hrab: Archa je především myšlenka
Rozhovor s končícím ředitelem Divadla Archa v Praze
Antonín Schneider: Dům tanečního umění je krizové centrum tanečního divadla
Rozhovor s předsedou Správní rady Tanečního centra Praha
Martin Zavadil: Naším cílem je co nejčastěji divadlem překřížit lidem cestu
Rozhovor s ředitelem Dramoxu
Martin Baxa: Jednoduché cesty prostě neexistují
Rozhovor s ministrem kultury
Petr Kazík: Musíme situaci zklidnit a stabilizovat
Rozhovor s ředitelem Slezského divadla
Jiří Dokoupil: Kultura je opět zbytná
Rozhovor s předsedou Unie orchestrálních hudebníků
Libor Vodička: Teatrologická společnost musí komunikovat a sdružovat
Rozhovor s předsedou Teatrologické společnosti
Tereza Agelová: Obyčejně se potkat v hledišti s diváky různých věkových kategorií
Rozhovor s dramaturgyní festivalu