Kategorie článků:
Martin Glaser: Je dobré být u toho
21/2020 Na listopadovém online valném shromáždění organizace Opera Europa (OE) byl do patnáctičlenného vedení zvolen ředitel Národního divadla v Brně (NdB) Martin Glaser. OE sídlí v Bruselu a sdružuje více než 200 profesionálních operních divadel a festivalů po celé Evropě,...
Rosťa Novák jr., Viktor Tauš: Televize Naživo je život
21/2020 Rozhovor s aktéry a tvůrci Televize Naživo
Nová síť informuje (No. 38)
V Královéhradeckém kraji právě vzniká nová kulturní strategie. Velkou zásluhu na tom má i současná vedoucí kulturního odboru kraje Kateřina Churtajeva. A rozhovor s ní přináší nový díl cyklu Nová síť informuje.
Poslední komentáře
- on Zemřela Jelena Mašínová Pro mě nezemřela, je součást Pavla Kohouta a ten j…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 16) Mě ty Vaše vzpomínky baví. Hlavně tou upřímností.…
- on Zemřel Rudolf Stärz Děkuji vám, že věnujete pozitivní vzpomínku nebo s…
- on Divadlo jako škola lidskosti Úsilí krok za krokem otevírat možnosti mezilidské…
- on Zemřel Milan Sládek Dovolte mi, prosím, projevit upřímnou soustrast. L…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 14) Dobré
- on Clown Bilbo bloguje (No. 114) Milý Bilbo, moc pěknej článek!
Jan Krafka: Čeká mě stabilizace společnosti
19/2020 Rozhovor s jednatelem Divadla Kladno
Lubomír Zaorálek: Procento úspěšných žádostí je relativně vysoké
18/2020 Rozhovor s ministrem kultury
Janek Lesák a Natálie Preslová: Žádné rezervy už nemáme
18/2020 Rozhovor s uměleckým vedením Divadla NOD
Odchod z ND jsem si nadělila k narozeninám
Jana Janěková ml. pochází ze zlínské herecké rodiny. V roce 2000 absolvovala brněnskou JAMU, je spoluzakladatelkou divadla Verze.
Martin Finger: Herectví se nevzdám!
17/2020 Rozhovor s novým uměleckým šéfem Činoherního klubu
Hein: Jdeme stále stejnou cestou
Milan Hein je majitel a provozovatel pražského Divadla Ungelt, které založil přesně před 25 lety. Hein pro Divadelní noviny bilancuje uplynulé čtvrt století prožité ve svém domovském divadle.
Miloslav König: Mít možnost posunout svou existenci
16/2020 Rozhovor s uměleckým šéfem Divadelní společnosti Masopust
Dlab: Existovat divadlem
Rozhovor s Matyášem Dlabem. Jedna z posledních uvedených inscenací D´epogu byl projekt: SÉRIE, SÉRIE, SÉRIE, SÉRIE.
Lenka Dombrovská: S divadlem do ulic!
15/2020 Ve dnech 17.–27. září v Praze a 16.–18. října v Brně se uskuteční 27. ročník setkání divadelní, hudební, taneční, literární a jiné alternativy …příští vlna/next wave…
Nová síť informuje (No. 37)
Ewa Zembok je divadelní režisérka působící nejen v Praze (Meetfactory, A studio Rubín), ale i na moravských a slezských scénách. Mimo jiné v brněnském HaDivadle či olomouckém divadle Tramtárie. Je spoluzakladatelkou pražského Divadla X10.
Kateřina Studená: Cítíme společnou potřebu zkoumat
14/2020 Rozhovor s dramaturgyní souboru Distheatranz
Fixová: U nás doma se neustále řešilo, co se v divadle děje
Dramaturgyně a herečka příbramského Divadla Antonína Dvořáka Kateřina Fixová divadlo původně dělat nechtěla, bavila ji matematika. Nakonec se k němu dostala.
Jakub Špalek: Budeme cestovat časem
13/2020 Rozhovor s principálem
Jakub Hora: O Japonsko jsme letos asi přišli
12/2020 Rozhovor s ředitelem plzeňského Divadla Alfa