Kategorie článků:
Viděno sedmnácti (No. 6)

Úvodem do temného sálu zaznívají neučesané (a tedy autentické) výpovědi dětských tanečníků a tanečnic, a jejich naivní motivace k tomu, proč jsou ochotni přizpůsobovat se mnohdy krutým školním metodám.
Viděno sedmnácti (No. 5)

Šestý festivalový den byl doslova zalitý sluncem, což jistě ocenili zejména účastníci průzkumné cesty po pravém břehu Vltavy pořádané v rámci speciální programové sekce nazvané Arts service & Networking.
Viděno sedmnácti (No. 4)

Ridina Ahmedová se v divadelním prostředí etablovala jako autorka hudby především tanečních a pohybových inscenací, svojí osobitou performancí ale navázala na tvorbu na jiné platformě.
ZPRÁVY: Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Hudebního divadla v Karlíně

Hlavní město Praha vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Hudební divadlo v Karlíně se sídlem Křižíkova 283/10, 186 00 Praha 8. Požadované předpoklady: ukončené vysokoškolské vzdělání – magisterský studijní program, případně bakalářský studijní program v souladu s nařízením vlády…
Viděno sedmnácti (No. 3)

Reportáž z pondělního dne festivalu Malá inventura.
Viděno sedmnácti (No. 2)

Výběr z nedělního festivalového programu pro mě byl náročný, vždyť se hrálo osm představení a bez obraceče času šla stihnout jen dvě. Vybrala jsem dvě inscenace, které k sobě mají mnohým blízko.
Viděno sedmnácti (No. 1)

V pátek 18. února byl třicetihodinovou akcí Y: We Are Not Alone [Slow TV kino] v Divadle X10 zahájen jubilejní dvacátý ročník Festivalu nového divadla Malá inventura. Zahajujeme denní zpravodajství.
Ceny Česká divadelní DNA uděleny

Předání cen Česká divadelní DNA, které se udílejí každé dva roky jako projev úcty výrazným osobnostem a počinům v oblasti nového divadla, v pátek 18. února 2022 v La Fabrice zahájilo jubilejní dvacátý ročník festivalu Malá inventura.
Nejsme v tom sami

Akce Y: We Are Not Alone [Slow TV kino] nabídne 30 hodinových filmů českých i zahraničních umělců, které vznikly v době vzájemného odloučení během lockdownů loňské zimy. Promítat se bude v podzemních prostorách Divadla X10.
Malá inventura slaví dvacetiny

V závěru měsíce – od 18. do 26. února – nabídne festival třiatřicet divadelních událostí na sedmnácti scénách Prahy.
Miluju offlajn (No. 11 – závěrečná zpráva)

Minulou sobotu skončila letošní Malá inventura. Festival poukázal na možnost konání kulturních akcí i během pandemie.
Miluju offlajn (No. 10 – bonus)

To, co jsme zažili v Divadle X10, byl jen nepatrný krůček, úplný počátek... O divadelní instalaci Místo nové umělecké platformy Third // Space.
Miluju offlajn (No. 9)

Co se děje pod hladinou obrazu, pod hladinou těla a možná i pod hladinou duše... Další z dosud zde nereflektovaných off-line produkcí letošní Malé inventury bylo sólo performerky Zdenky Josefi Hladinou.
Miluju offlajn (No. 8)

Dvě dívky vržené do prázdného prostoru... O taneční produkci Jáma lvová dua Johana Pocková / Sabina Bočková v Divadle Ponec.
Miluju offlajn (No. 7)

Závěr offline programu Malé inventury patřil autorské inscenaci Kateřiny Coufalové a Antonie Rašilovové Tvá ústa měla hořkou chuť v režii Jakuba Čermáka.
Miluju offlajn (No. 6)

Nevím, zda byla či měla být letošní Malá inventura o lásce, o lásce k offline, anebo o lásce k divadlu. Ale pokud bylo motto I Love Offline o lásce k živému divadlu, pak bych v souladu s ním mohl napsat I Love Pinkbus.
Miluju offlajn (No. 5)

I Divadelní noviny milují offlajn! Díky Malé inventuře naši kritici po více než čtyřech měsících vypnuli své monitory a vyrazili na skutečné, živé divadlo. Kateřina Kykalová v pátek zhlédla reprízu inscenace Serotonin v MeetFactory.
Miluju offlajn (No. 4)

Umělecký ředitel plzeňského kulturního centra Moving Station Roman Černík se pro Divadelní noviny ohlédl za prvním představením Malé inventury, performancí Elišky Brtnické Hang Out.