Kategorie článků:
DIVADLO, ne DIVADLO (No. 3)
Pátek třináctého, tedy termín s obavami vyhlížený lidmi a odpradávna milovaný vodníky, se v Plzni nesl nejen v duchu horečných protipovodňových opatření, ale především pestré divadelní nálože.
Škrtněte si Masopust
Divadelní společnost Masopust má před sebou svůj poslední podzim, ke konci roku završí po 16 letech svou činnost.
Konec Masopustu
Divadelní společnost Masopust po 16 letech působení ukončí svou činnost. Příležitostí k setkání se se svými oblíbenými herci a tvůrci nabídne divákům, vedle repríz a derniér stávajících inscenací, hned několik.
Poslední komentáře
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 91) Vážený pane Štěpaníku, ano, přiznávám se: moje bio…
- on Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 936) Milý pane Tučku, neklesejte na mysli. Jsem přesvěd…
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 91) Pane Orte, děkuji za pěkný a fundovaný dodatek k m…
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 91) V roce 1920 se Liška Bystrouška představuje čtenář…
- on Zemřela Jelena Mašínová Pro mě nezemřela, je součást Pavla Kohouta a ten j…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 16) Mě ty Vaše vzpomínky baví. Hlavně tou upřímností.…
- on Zemřel Rudolf Stärz Děkuji vám, že věnujete pozitivní vzpomínku nebo s…
Poslední kapka medu
Divadelní společnost Masopust ohlašuje první derniéru sezóny. Ke svému poslednímu uvedení spěje Deník zloděje. Inscenaci režiséra Jana Nebeského měl Masopust na repertoáru bezmála pět let.
Fredy cvičí na samé hraně bytí
Inscenace Fredy vytváří volný diptych s Deníkem zloděje, titulem, jímž na sebe Masopust výrazně upozornil v minulém desetiletí.
Masopust je zpátky
Téměř na den přesně rok od původně plánované premiéry, kterou znemožnila koronavirová pandemie, odehraje Masopust hru Nedorozumění francouzského dramatika Alberta Camuse.