Divadelní noviny Aktuální vydání 18/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

18/2024

ročník 33
29. 10. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Kategorie článků:

    Ekonomická a sociální situace divadelníků

    22. března 2022 diskutujte

    Ekonomická a sociální situace lidí pracujících v českém divadelním prostředí se stále zhoršuje. To je téma další diskuse ND Talks.

    Dramaturgie a provoz zahraničních divadel

    16. ledna 2022 diskutujte

    Jaké možnosti má Činohra ND v zahraničních koprodukcích, jak do Národního divadla dostat režiséry a další umělce z ciziny a k čemu je podstatný festival Pražské křižovatky?

    Vztah herce a souboru v českém divadle

    11. listopadu 2021 diskutujte

    Činohra Národního divadla spustila v říjnu další sérii ND Talks, streamovaných diskuzí z foyer Nové scény, jež v letošní sezoně uvádí jako jeden provázaný cyklus s podtitulem „Inventura“.

    Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Studia Ypsilon

    Přihlášku s požadovanými doklady je nutné podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 6. 11. 2024 do 14:00 hod. na adresu: Hl. m. Praha – Magistrát hl. m. Prahy, odbor kultury a cestovního ruchu, Jungmannova 36/31, 110 00 Praha 1, palác Adria.

    Poslední komentáře

    ND spouští diskuse s podtitulem Inventura

    25. října 2021 diskutujte

    Letošní sérii debat, tentokrát s podtitulem Inventura, zahájí dnes, 25. října, diskuze s Danielem Špinarem, který působí sedmým rokem jako umělecký ředitel Činohry Národního divadla a na konci této sezony svou pozici opustí.

    Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 555)

    03. května 2020 diskutujte

    Kultura je národ, to je divné tvrzení… aneb Mudrování nad smutným jarem.

    Kultura je národ: debaty i manifest ND

    22. dubna 2020 22 komentářů

    Současná situace celostátní karantény je vážná a měli bychom si z ní vzít ponaučení ve všech oblastech života – kulturu nevyjímaje. V případě Národního divadla je tu navíc historická odpovědnost k národu.



    Obsah,