Ostatní – Divadelní noviny
Divadelní noviny Aktuální vydání 3/2025

Kulturní měsíčník pro divadlo a jiné umělecké obory

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

3/2025

ročník 34
27. 3. 2025
Můj profil

Kategorie článků:

Met: La traviata ve strhujícím moderním provedení

Met: La traviata ve strhujícím moderním provedení
14. dubna 2012 4 komentářů

Dnes bude poslední vysílání v HD Metropolitní opery letošní sezóny. Tuto produkci považujeme za jeden z vrcholu tohoto roku.

Jaroslav Marek

10. února 2012 1 komentář

(19. 1. 1939 Praha – 2. 1. 2012 Jíloviště u Prahy) Operní pěvec, pedagog, překladatel.

Pečujme o Národní divadlo

Pečujme o Národní divadlo
25. ledna 2012 diskutujte

Každému je jasné, že většina občanů naší země nežije v Praze. Většina tedy ani nenakupuje, neléčí se, nestaví domy, nenavštěvuje školy, kina, zimní nebo fotbalové stadiony a samozřejmě i divadla v hlavním městě. Ani většina poslanců a ministrů...

Fabreho výzva Smrti

Fabreho výzva Smrti
20. února 2011 2 komentářů

Jan Fabre - Preparatio Mortis (psáno z vystoupení na festivalu Romaeuropa v Teatro Palladium v Římě).

Nehodlám vyhánět staré dámy z divadla (Velký rozhovor s Jaroslavem Malinou)

25. prosince 2010 diskutujte

Jaroslav Malina je zaveden jako scénograf. Že je také jedinečný malíř, vědí spíš ve Spojených státech než u nás doma.

Co soudí o transformaci Asociace profesionálních divadel

Co soudí o transformaci Asociace profesionálních divadel
18. října 2010 diskutujte

O nutnosti transformace (česky přeměny) příspěvkových organizací se mluví dlouho. Jsou údajně reliktem minulého režimu, drahé, nepružné, umělecky zkostnatělé či konzervativní, neumožňují inovace a kreativitu… Ti, kdo v příspěvkových organizacích začnou pracovat, je...

Charlotte Öfverholm: Sním o radosti z ticha

Charlotte Öfverholm: Sním o radosti z ticha
14. června 2010 diskutujte

Švédská tanečnice, choreografka, performerka Charlotte Öfverholm je představitelkou fyzicky náročného, syrového pohybového divadla. Ve svých performancích se nevyhýbá drsným, někdy až sebedestruktivním obrazům lidského těla. Jejich tématy jsou především křehkost a...



Obsah,