Kategorie článků:
Tanec na křižovatkách (No. 6)

A mé levicové srdce plesá... V úterý se na festivalu prezentovala desetičlenná taneční skupina portugalského choreografa Marca da Silva Ferreiry s extatickým projektem Carcass.
Tanec na křižovatkách (No. 5)

Sobotní večer letošního Tance Praha byl v Ponci věnován třem příběhům z Afriky.
Tanec na křižovatkách (No. 4)

Šli byste na představení o menopauze?... O projektu islandské tanečnice Lovísy Ósk Gunnarsdóttir When the Bleeding Stops, který byl včera uveden v Divadle Ponec.
Tanec na křižovatkách (No. 1)

V neděli začal 36. ročník mezinárodního festivalu Tanec Praha oslnivou vizuálně taneční show Encantado brazilské skupiny Lia Rodrigues Companhia de Danças přivezenou z favel Rio de Janeira.
REPORTÁŽ: Pod kůží Ostravy číhá sen (No. 3)

Nedělní festivalová nabídka odhalila další diametrálně rozdílné tváře letošní Dream factory Ostrava.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 4)

Stále populárnějším tématem nejen alternativních produkcí se stává smrt a vše, co s ní souvisí.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 3)

Do soboty je na scéně divadla Inspirace k vidění působivá pohybová inscenace The Whisper of the Waves (Šepot vln) Shinehouse Theatre z Taipei.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 2)

Druhá reportáž z Prague Fringe 2024. Tentokrát o Shakespearovi.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 1)

Jak prosté! I kdybychom růži nazvali jinak, vonět bude stejně. Osobnost Williama Shakespeara může být fiktivní do té míry, do jaké se postava Sherlocka Holmese v době svého vzniku jevila reálná. První reportáž z festivalu Prague Fringe.
Pod kůží Ostravy číhá sen (No. 1)

Svůj již 16. ročník odstartovala tradiční bezstarostná jízda, plná těch nejlahodnějších vybraných chodů z českého divadla, jež zove se Dream Factory Ostrava.
V náruči laskavého Zlína (No. 4)

Je velmi příjemné načínat páteční dopoledne s absolventkami zlínské ZSVOŠU. Šatna orchestru tentokrát ožila jejich autorskou inscenací 3 a pačago.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 11)

Pražskou inscenaci o válce a kišiněvskou o sociálních problémech propojuje hlavně pojem „fronta“. Odděluje totiž dvě strany, dva odlišné světy... Další ze série reportáží z Divadelní Flory Olomouc.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 10)

Sólo pro ženy – sobota na Divadelní Floře. Dramaturgie festivalu nabídla v jeden den dvě monodramata, dva ženské příběhy, dva brilantní herecké výkony.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 7)

Sedmý den Divadelní Flory přinesl reprízu úchvatné Anomálie Evy Urbanové a večerní představení Ad Matrem, dvě symfonické básně Henryka Góreckého v úpravě režisérů Borise Jedináka a Petra Erbese.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 5)

Organizátoři v anotaci prorokovali, že Béton Brut má potenciál diváckého hitu 27. Divadelní Flory. A nezmýlili se.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 4)

Dalo by se říct, že nedělní program Divadelní Flory se nesl v tragickém duchu, byť ani o komedii nouze nebyla...
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 3)

Třetí festivalový den přinesl velmi rozkolísané výkony a tematicky rozsáhlou škálu inscenací a choreografií... Pokračujeme v denním zpravodajství z 27. ročníku mezinárodního festivalu Divadelní Flora.