Kategorie článků:
Tanec na křižovatkách (No. 5)
Sobotní večer letošního Tance Praha byl v Ponci věnován třem příběhům z Afriky.
Tanec na křižovatkách (No. 4)
Šli byste na představení o menopauze?... O projektu islandské tanečnice Lovísy Ósk Gunnarsdóttir When the Bleeding Stops, který byl včera uveden v Divadle Ponec.
Tanec na křižovatkách (No. 1)
V neděli začal 36. ročník mezinárodního festivalu Tanec Praha oslnivou vizuálně taneční show Encantado brazilské skupiny Lia Rodrigues Companhia de Danças přivezenou z favel Rio de Janeira.
Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Studia Ypsilon
Přihlášku s požadovanými doklady je nutné podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 6. 11. 2024 do 14:00 hod. na adresu: Hl. m. Praha – Magistrát hl. m. Prahy, odbor kultury a cestovního ruchu, Jungmannova 36/31, 110 00 Praha 1, palác Adria.
Poslední komentáře
- on Zemřel Petr Komínek Datum narození pana Komínka opraveno. Ve veřejných…
- on Zemřel Petr Komínek Šťastný let Péťovi. (Dovolím si upozornit na chybu…
- on Umění skrze manipulaci? Pane Janoušku, nesouhlasím s Vaším rozhořčením a u…
- on Zemřela Soňa Šimková Upřímnou soustrast celé rodině. Šimkovi.
- on Zemřela Soňa Šimková Budeme dlouho vzpomínat. Čest její památce
- on Zemřel Jiří Kusý Hledala jsem hrob Jiřího Kusyho v Peckach a našla…
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 85) Podle mne (budu o tom podrobněji psát v tištěných…
REPORTÁŽ: Pod kůží Ostravy číhá sen (No. 3)
Nedělní festivalová nabídka odhalila další diametrálně rozdílné tváře letošní Dream factory Ostrava.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 4)
Stále populárnějším tématem nejen alternativních produkcí se stává smrt a vše, co s ní souvisí.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 3)
Do soboty je na scéně divadla Inspirace k vidění působivá pohybová inscenace The Whisper of the Waves (Šepot vln) Shinehouse Theatre z Taipei.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 2)
Druhá reportáž z Prague Fringe 2024. Tentokrát o Shakespearovi.
REPORTÁŽ: Prague Fringe 2024 (No. 1)
Jak prosté! I kdybychom růži nazvali jinak, vonět bude stejně. Osobnost Williama Shakespeara může být fiktivní do té míry, do jaké se postava Sherlocka Holmese v době svého vzniku jevila reálná. První reportáž z festivalu Prague Fringe.
Pod kůží Ostravy číhá sen (No. 1)
Svůj již 16. ročník odstartovala tradiční bezstarostná jízda, plná těch nejlahodnějších vybraných chodů z českého divadla, jež zove se Dream Factory Ostrava.
V náruči laskavého Zlína (No. 4)
Je velmi příjemné načínat páteční dopoledne s absolventkami zlínské ZSVOŠU. Šatna orchestru tentokrát ožila jejich autorskou inscenací 3 a pačago.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 11)
Pražskou inscenaci o válce a kišiněvskou o sociálních problémech propojuje hlavně pojem „fronta“. Odděluje totiž dvě strany, dva odlišné světy... Další ze série reportáží z Divadelní Flory Olomouc.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 10)
Sólo pro ženy – sobota na Divadelní Floře. Dramaturgie festivalu nabídla v jeden den dvě monodramata, dva ženské příběhy, dva brilantní herecké výkony.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 7)
Sedmý den Divadelní Flory přinesl reprízu úchvatné Anomálie Evy Urbanové a večerní představení Ad Matrem, dvě symfonické básně Henryka Góreckého v úpravě režisérů Borise Jedináka a Petra Erbese.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 5)
Organizátoři v anotaci prorokovali, že Béton Brut má potenciál diváckého hitu 27. Divadelní Flory. A nezmýlili se.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 4)
Dalo by se říct, že nedělní program Divadelní Flory se nesl v tragickém duchu, byť ani o komedii nouze nebyla...
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 3)
Třetí festivalový den přinesl velmi rozkolísané výkony a tematicky rozsáhlou škálu inscenací a choreografií... Pokračujeme v denním zpravodajství z 27. ročníku mezinárodního festivalu Divadelní Flora.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 2)
Dante se zklamáním v pekle mohl trošku počítat. Sám v jednom sonetu říká: Viděl jsem tě, jak se směješ s ostatními, jak se mi posmíváš, když přibližuje sen o Beatrice. Jeho obava se totiž v pekle naplnila.