Kategorie článků:
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 1)
Ačkoliv 27. ročník mezinárodního festivalu Divadelní Flora s mottem Volnost odstartoval v Olomouci už ve čtvrtek 9. května, slavností zahájení za přítomnosti ministra kultury Martina Baxy proběhlo teprve o den později.
Věštírna Encounter (No. 4)
Čtvrtým dílem se uzavírá seriál reportáží z letošního již 34. ročníku Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER.
Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Studia Ypsilon
Přihlášku s požadovanými doklady je nutné podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 6. 11. 2024 do 14:00 hod. na adresu: Hl. m. Praha – Magistrát hl. m. Prahy, odbor kultury a cestovního ruchu, Jungmannova 36/31, 110 00 Praha 1, palác Adria.
Poslední komentáře
- on Zemřel Petr Komínek Datum narození pana Komínka opraveno. Ve veřejných…
- on Zemřel Petr Komínek Šťastný let Péťovi. (Dovolím si upozornit na chybu…
- on Umění skrze manipulaci? Pane Janoušku, nesouhlasím s Vaším rozhořčením a u…
- on Zemřela Soňa Šimková Upřímnou soustrast celé rodině. Šimkovi.
- on Zemřela Soňa Šimková Budeme dlouho vzpomínat. Čest její památce
- on Zemřel Jiří Kusý Hledala jsem hrob Jiřího Kusyho v Peckach a našla…
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 85) Podle mne (budu o tom podrobněji psát v tištěných…
Věštírna Encounter (No. 3)
Druhou polovinu letošní Encounter nálože jsem načal na půdě Studia Marta návštěvou inscenace Not Found, renomované švýcarské školy fyzického divadla Accademia Dimitri.
REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 1)
První reportáž z festivalu Venušiny dny. Přehlídka od roku 2015 boří stereotypy o tom, co to je „ženské umění“, co ženy zajímá a o čem ženy tvoří.
Věštírna Encounter (No. 2)
Středeční programová sada mi nadělila hned tré pestrých inscenačních zážitků, jimž shodně poskytlo útočiště Divadlo na Orlí.
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 5)
Považuji za celkem příznačné, že jsem se o existenci mladého Divadla Petra Mankoveckého dozvěděl ze sociálních sítí...
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 3)
Byla by to nosná situace pro černou grotesku, kdyby to nebyla realita... O inscenaci autorské dramatizace Sorokinova románu Den opričníka bratislavským nezávislým Divadlem Petra Mankoveckého
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 2)
Statický pohled do vykloubené doby.
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 1)
R jako roztomilé... Festival Nová Komedie otevřela příhodně abecedně první inscenace, A jako Antarktida z Bábkového divadla Žilina v režii Jakuba Maksymova.
REPORTÁŽ: S Moskoviádou na cestách
Od 26. února do 4. března vyrazilo Divadlo X10 na zájezd do Berliner Ensemble (scéna Neues Haus) a Deutsches Schauspielhaus (Malá scéna). Pracuji pro divadlo jako produkční, která koordinuje sekci rekvizity a kostýmy.
REPORTÁŽ: Jdeš na Malou? (No. 20)
Násilně obejmout a nepustit.
REPORTÁŽ: Jdeš na Malou? (No. 19)
Band láskou omámených násilníků.
REPORTÁŽ: Vize divaadla 2024 (No. 5)
Návštěvu letošního Bazaar Festivalu mám spojenou s ukázkou hraničních případů performativního umění i platformou pro sdílení mladého uměleckého výzkumu.
REPORTÁŽ: Vize divaadla 2024 (No. 4)
It is non-interactive! Není to interkativní! uklidňovali interpreti přicházející diváky, kteří váhali obsadit první řady v improvizovaném arénovém uspořádání sálu divadla PONEC. Další ze série reportáží z festivalu Bazaar.
Veselé pozdravy z otrlcových tenat (No. 7)
Nedělí jsme společně doskotačili do závěru 19. ročníku Festivalu otrlého diváka, jenž byl neobyčejně sladký.