Kategorie článků:
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 2)

Dante se zklamáním v pekle mohl trošku počítat. Sám v jednom sonetu říká: Viděl jsem tě, jak se směješ s ostatními, jak se mi posmíváš, když přibližuje sen o Beatrice. Jeho obava se totiž v pekle naplnila.
REPORTÁŽ: Mířit k volnosti (No. 1)

Ačkoliv 27. ročník mezinárodního festivalu Divadelní Flora s mottem Volnost odstartoval v Olomouci už ve čtvrtek 9. května, slavností zahájení za přítomnosti ministra kultury Martina Baxy proběhlo teprve o den později.
Věštírna Encounter (No. 4)

Čtvrtým dílem se uzavírá seriál reportáží z letošního již 34. ročníku Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER.
Věštírna Encounter (No. 3)

Druhou polovinu letošní Encounter nálože jsem načal na půdě Studia Marta návštěvou inscenace Not Found, renomované švýcarské školy fyzického divadla Accademia Dimitri.
REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 1)

První reportáž z festivalu Venušiny dny. Přehlídka od roku 2015 boří stereotypy o tom, co to je „ženské umění“, co ženy zajímá a o čem ženy tvoří.
Věštírna Encounter (No. 2)

Středeční programová sada mi nadělila hned tré pestrých inscenačních zážitků, jimž shodně poskytlo útočiště Divadlo na Orlí.
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 5)

Považuji za celkem příznačné, že jsem se o existenci mladého Divadla Petra Mankoveckého dozvěděl ze sociálních sítí...
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 3)

Byla by to nosná situace pro černou grotesku, kdyby to nebyla realita... O inscenaci autorské dramatizace Sorokinova románu Den opričníka bratislavským nezávislým Divadlem Petra Mankoveckého
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 2)

Statický pohled do vykloubené doby.
REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 1)

R jako roztomilé... Festival Nová Komedie otevřela příhodně abecedně první inscenace, A jako Antarktida z Bábkového divadla Žilina v režii Jakuba Maksymova.
REPORTÁŽ: S Moskoviádou na cestách

Od 26. února do 4. března vyrazilo Divadlo X10 na zájezd do Berliner Ensemble (scéna Neues Haus) a Deutsches Schauspielhaus (Malá scéna). Pracuji pro divadlo jako produkční, která koordinuje sekci rekvizity a kostýmy.
REPORTÁŽ: Jdeš na Malou? (No. 20)

Násilně obejmout a nepustit.
REPORTÁŽ: Jdeš na Malou? (No. 19)

Band láskou omámených násilníků.
REPORTÁŽ: Vize divaadla 2024 (No. 5)

Návštěvu letošního Bazaar Festivalu mám spojenou s ukázkou hraničních případů performativního umění i platformou pro sdílení mladého uměleckého výzkumu.
REPORTÁŽ: Vize divaadla 2024 (No. 4)

It is non-interactive! Není to interkativní! uklidňovali interpreti přicházející diváky, kteří váhali obsadit první řady v improvizovaném arénovém uspořádání sálu divadla PONEC. Další ze série reportáží z festivalu Bazaar.