Kategorie článků:
Zápisky z Mighty Sounds (No. 2)
Příjemně šlapající žánrová fúze zdatně předznamenala druhé dějství letošních Mighty Sounds, které až na několik dešťových přeháněk bylo oázou radosti a pohody.
Cirkuzkus si zkus (No. 3)
V pátek se Cirkuzkus přesunul na Dolní náměstí k jeho závěrečnému prodlouženému víkendu.
Takový divný věci (No.2)
Druhý den letošního festivalu Nultý bod, který se po zahájení přestěhoval do Alty, lze nazvat „čajovým dnem“.
Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Studia Ypsilon
Přihlášku s požadovanými doklady je nutné podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 6. 11. 2024 do 14:00 hod. na adresu: Hl. m. Praha – Magistrát hl. m. Prahy, odbor kultury a cestovního ruchu, Jungmannova 36/31, 110 00 Praha 1, palác Adria.
Poslední komentáře
- on Zemřel Petr Komínek Datum narození pana Komínka opraveno. Ve veřejných…
- on Zemřel Petr Komínek Šťastný let Péťovi. (Dovolím si upozornit na chybu…
- on Umění skrze manipulaci? Pane Janoušku, nesouhlasím s Vaším rozhořčením a u…
- on Zemřela Soňa Šimková Upřímnou soustrast celé rodině. Šimkovi.
- on Zemřela Soňa Šimková Budeme dlouho vzpomínat. Čest její památce
- on Zemřel Jiří Kusý Hledala jsem hrob Jiřího Kusyho v Peckach a našla…
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 85) Podle mne (budu o tom podrobněji psát v tištěných…
Cirkuzkus si zkus
Psala se sobota 9. července. Před chvíli přestalo pršet. Vybavena pláštěnkou a kloboukem, protože na deštníky nevěřím, jsem vstoupila do přívětivého areálu letního kina v Olomouci.
Kutnohorské danse macabre (No. 1)
Letošní festival OLDstars on the ROAD se, na rozdíl od jiných ročníků, koná nikoliv v prostředí kláštera v Roudnici nad Labem, ale v bývalém objektu pivovaru v Kutné Hoře.
Milostné pozdravy ze Zlína (No. 5)
Páteční festivalové radování bylo na letošním Setkání/Stretnutie odstartováno inscenací Štěstíčko brněnského Divadla Feste. To potvrdilo svou pověst - a přivezlo kus společensky angažovaný a režijně progresivní.
Milostné pozdravy ze Zlína (No. 4)
Festivalový zlínský čtvrtek odstartoval inscenací Doktor Faust Starého divadla Karola Spišáka, do níž režisér i autor výpravy vtiskl vlastní autentickou poctu tradici českého lidového loutkářství.
Milostné pozdravy ze Zlína (No. 3)
Třetí den 26. ročníku mezinárodního divadelního festivalu Setkání/Stretnutie se nesl na vlnách novodobých reimaginací osvědčených klasik.
Milostné pozdravy ze Zlína (No. 2)
Tak se zdá, že 26. ročník mezinárodního divadelního festivalu Setkání/Stretnutie se honosí ostrou dramaturgickou profilací jednotlivých dní.
Let’s get WILD! (No. 5)
Pozvolna doznívá poslední potlesk a s ním mizí i závěrečný den unikátního queer festivalu WILD!, který se v rámci posledního dne rozhodl uvést rovnou dvě představení.
Let’s get WILD! (No. 4)
Jedinečný queer festival se pomalu blíží do finále.
Let’s get WILD! (No. 3)
Festival je v plném proudu a i během třetího dne jsme se dočkali, tentokrát už naposledy, dalšího díla od francouzského spisovatele Édouarda Louise.
Divadlo je… (No. 4)
…bolest. A to nemám na mysli ani tak divácký diskomfort, třeba bolavá záda z dlouhého vysedávání na představení, ale především bolest jako téma. A také bolest coby součást diváckého prožitku.
Flora novosvětská (No. 7)
Svou hanáckou odyseu léta páně 2022 jsem zahájil pondělním finále profilu letošní osobnosti festivalu, režiséra, a aktuálního uměleckého šéfa brněnského Hadivadla, Ivana Buraje.
Flora novosvětská (No. 6)
I v neděli 15. května se na Floře přihlásila o slovo nerůstová koncepce HaDivadla, a sice formou scénického čtení krátké prózy Nikola 2030, 2045, 2080. Večer patřil rakouskému performerovi a aktivistovi v oblasti inkluze Michaelu Turinskému.
Flora novosvětská (No. 5)
Sobotní program Divadelní Flory ovládly emoce. Oscilovaly na škále mezi soukromým a politickým, introspekcí a expresí, tichým prožíváním ve veřejné samotě a hlučným běsněním davů.
Flora novosvětská (No. 2)
Zoufalá prázdnota a zoufalství z prázdnoty jsou ústředními tématy této inscenace... Jediným středečním představením na festivalu dosud neuvedené inscenace byly Tři sestry Slovenského komorného divadla Martin v režii Mariána Amslera.