Kategorie článků:
Nad Českem půlměsíc (No. 2)
Žádné modré pondělí, ale nejexponovanější festivalový den! Půlměsíc vyšel nejen nad Prahou, ale také nad Libercem a Hradcem Králové.
Time Out Petra Pavlovského (No. 46/4): Přelet nad loutkářským hnízdem 2012
Zdary a nezdary letošního Přeletu, konečné skóre: 10 : 2, přičemž zdařilá představení vesměs patřila do kategorie autorského divadla. Předchozí díly najdete v sekci Seriály a blogy.
Nad Českem půlměsíc (No. 1)
Festival Nad Prahou půlměsíc letos počtvrté – den prvý: Jsou, nebo nejsou Češi arabo- či islamo- fobové?
Poslední komentáře
- on Fagi a divadlo: Praskač Pane richarde, to není myšleno vážně, to je vtip.…
- on Fagi a divadlo: Praskač Pane richarde, v inkriminovanou dobu, kdy jste svů…
- on Fagi a divadlo: Praskač Mohu se zeptat, z jakého důvodu cenzurujete koment…
- on Fagi a divadlo: Praskač To myslíte vážně?
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 91) Vážený pane Štěpaníku, ano, přiznávám se: moje bio…
- on Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 936) Milý pane Tučku, neklesejte na mysli. Jsem přesvěd…
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 91) Pane Orte, děkuji za pěkný a fundovaný dodatek k m…
Time Out Petra Pavlovského (No. 46/3): Přelet nad loutkářským hnízdem 2012
Zdary a nezdary: po prvních dvou dnech: 5 : 1; přičemž zdařilá představení vesměs patřila do kategorie autorského divadla.
Time Out Petra Pavlovského (No. 46/2): Přelet nad loutkářským hnízdem 2012
Druhého kritika jsem na Přeletu objevil. Je to Jana Soprová, která píše referát z přehlídky do Loutkáře. Zde je její kritika Budulínka, druhého představení letošního festivalu.
4+4=9 (No. 10)
Projekt Cheval ukazuje svět francouzských performerů Antoina Defoorta a Juliena Fourneta, který je plný záhadných zvuků, podivných předmětů a snových obrazů.
Time Out Petra Pavlovského (No. 46/1): Přelet nad loutkářským hnízdem 2012
Představením Divadla S+H Dějiny kontra Spejbl začal včera 22. ročník Přeletu nad loutkářským hnízdem, nejotevřenější přehlídka českého loutkářství. Problém inscenace S+H je povýtce dramaturgický. Začínáme denní reportáže z festivalu.
4+4=9 (No. 9)
Newyorská multimediální umělkyně Annie Dorsen přivezla na 4+4 dny v pohybu projekt, který inovativním způsobem přenáší digitální tvorbu z virtuálního prostředí do divadla.
4+4=9 (No. 8)
Přivézt do Prahy sólovou produkci Baader zabývající se osobností prvního šéfa R. A. F. je tah riskantní a nevím, zda se festivalu 4+4 dny povedl. Spíš bych řekl, že ne.
4+4=9 (No. 7)
Paměť je jedno z hlavních témat společného projektu německého performera Dominika Steina a českého divadelního seskupení Boca Loca Lab Dvanáct milosrdných.
4+4=9 (No. 6)
4+4 dny v pohybu prostorem a časem… Aneb zpráva z Casina, kde se konal Stand‘artní kabaret Divadla Vosto5.
4+4=9 (No. 5)
Včera v Arše předvedla polská tanečnice Justyna Jaslowská Umění plavat.
Time Out Petra Pavlovského (No. 45)
Krásné písničky poraženy špatným dramatem. O inscenaci Kdyby tisíc klarinetů v pražském Divadle pod Palmovkou.
4+4=9 (No. 4)
6. ročník festivalu Ohromné maličkosti se letos konal jako součást festivalu 4 + 4 dny v pohybu, a to ve státní svátek, v neděli 28. října.
4+4=9 (No. 3)
V neděli jsme mimo jiné mohli vidět slovenskou skupinu Debris Company. Jejich projekt Soliloquy & Monologue je inspirován poslední kapitolou románu Jamese Joyce Odyseus.
4+4=9 (No. 2)
Druhý den festivalu 4+4 dny v pohybu byl nabitý. Dnes se však zaměříme především na belgického divadelníka Diederika Peeterse a jeho projekt Red Herring.
Obnovení, vzestup a pád Literárek (No. 18)
Apendix k časosběrné reportáži třiadvaceti polistopadových let Literárních novin. Hodnocení posledních dvou čísel.