Kategorie článků:
Zápisky Oldřicha Šímy (No. 1)
Nevšední zpracování heydrichiády mně a mé ženě opět připomnělo, že do Divadla pod Palmovkou nemáme chodit... Hudební dramaturg, psycholog, zakladatel a majitel pražského hudebního vydavatelství Black Point Oldřich Šíma si na iDN otevírá blog.
Pod rouškou Plzně (No. 3)
Začít třetí den festivalu představením O hodině navíc aneb Potlach v Hustníku je příjemné. Typická inscenace Naivního divadla, která přesně zapadla do prostředí Alfy.
Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 532)
Zůstal jsem s ústy dokořán aneb Mudrování nad brněnským uvedením inscenace Divadla Petra Bezruče Transky, body, vteřiny.
Poslední komentáře
- on BLOG: Občasník Jaroslava Štěpaníka (No. 91) V roce 1920 se Liška Bystrouška představuje čtenář…
- on Zemřela Jelena Mašínová Pro mě nezemřela, je součást Pavla Kohouta a ten j…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 16) Mě ty Vaše vzpomínky baví. Hlavně tou upřímností.…
- on Zemřel Rudolf Stärz Děkuji vám, že věnujete pozitivní vzpomínku nebo s…
- on Divadlo jako škola lidskosti Úsilí krok za krokem otevírat možnosti mezilidské…
- on Zemřel Milan Sládek Dovolte mi, prosím, projevit upřímnou soustrast. L…
- on Jiří Schmiedt: Slunce zapadá jak nebesa krásných křídel (No. 14) Dobré
Ostravský nájezd na Prahu (No. 1)
Divadlo Petra Bezruče uvedlo v rámci festivalu Ostrava v Praze inscenaci nové hry Tomáše Dianišky Transky, body, vteřiny, která otevírá téma stereotypů a nenávisti vůči menšinám.
Hrdinové jako my (No. 3)
V neděli návštěvníkům Palm Off Festu představilo svou druhou produkci pořadatelské Divadlo pod Palmovkou – tentokrát v podkrovním sále Studia PalmOFF v podání souboru F. X. Kalby, tvořeném herci DpP a jejich přáteli.
Fragmenty z Hradce 2019 (No. 6)
Sprint s časem má vždy pouze jednoho vítěze. A člověk to není. Budiž mi proto omluvou, že se s poslední reflexí vracím k 25. ročníku DER až ve chvíli, kdy se stal uzavřenou historií.
Zápisy ze zlínských setkávání 2019 (No. 6)
Tvůrčí symbiózu Tomáše Dianišky a Divadla Petra Bezruče provázela z mé strany nemalá očekávání. Výsledek společného řádění je bohužel v podobě, v jaké byl v pátek prezentován na festivalu Setkání Stretnutie, projektem značně rozporuplným.
Česko-slovenské mosty 2019 (No. 2)
Tomáš Dianiška vytřel zrak všem, kteří se skepticky domnívají, že ze svérázné příručky Tomáše Baránka s přímočarým názvem Jak sbalit ženu se víc než pochybná řachanda vytlouci nedá.
Tomáš Dianiška: Necítím se být dospělý
Do Ostravy vstupuje herec, dramatik a režisér Tomáš Dianiška a do Komorní scény Aréna přináší žánr sitcomu. V sobotu 27. října zde uvede hru slovenského dramatika Viliama Klimáčka Komiks.