Divadelní noviny Aktuální vydání 21/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

21/2024

ročník 33
10. 12. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Kategorie článků:

    Ti, kteří se nebojí mluvit

    13. prosince 2021 Komentáře zakazány

    I letos byla Wen Hui hlavní hvězdou festivalu. Druhou zahraniční akvizicí festivalu bylo sólo jihokorejského výtvarníka, performera a hudebního skladatele Jahy Kooa Historie korejského západního divadla.

    Olomoucké šepoty a výkřiky (No. 4)

    19. května 2019 diskutujte

    Včera jsem si posteskla nad nedostatkem „bizárků“, v sobotu se však festivalové publikum dočkalo korejského představení Complement, dramaturgií Flory vtipně zařazeného do jednoho dne s těžko uchopitelnou a rovněž dílem taneční Pustinou.

    Olomoucké šepoty a výkřiky (No. 3)

    18. května 2019 diskutujte

    Z bergmanovské linie letošní Flory se na první pohled vyděluje programová sekce Fokus: Korea zaměřená na současné korejské taneční divadlo, která představila hned tři produkce v jediný den, a umožnila tak divákům udělat si ryze korejský pátek.

    Poslední komentáře

    Akcent na dokument (No. 2)

    26. listopadu 2014 diskutujte

    Festivaly jsou - pro přemýšlení o daném žánru či oboru - mnohdy zajímavé a přínosné i svými problematickými tituly. V nich se o hranicích či nejasnostech daného uměleckého směru a snažení dovíte mnoho. Aneb o projektu Pizza pro národ jihokorejského tvůrce Kima Hwanga.



    Obsah,