Od performance k revoluci a dál… 5
Petr Oslzlý
Minulé pokračování jsem zasvětil divadelním snům… Skončil jsem je Shakespearománií, tedy snem uskutečněným – tím, jehož spřádání jsem charakterizoval jako „nejvýbojnější v mém životě“ –, mezinárodní projekt Objevení Evropy se v realitu proměnit neměl.

I v přeplněném prezidentském programu se podařilo najít chvilky, kdy jsem s Václavem Havlem mohl mluvit o divadle ne pouze v kontextu občas dosti dramatického vytváření nové svobodné kulturní politiky, ale privátně. Již jsem ho neotravoval dotazy, zda mu nechybí psaní her. Několikrát mi – nikoli bez povzdechnutí – opakoval, že se ho musí prozatím vzdát, neboť to vyžaduje odložení všeho jiného a soustředění jen na to jediné, což si teď nemůže dovolit...
Článek je placený.
Užijte si Divadelní noviny naplno a kupte si předplatné nebo se přihlaste.
Chci předplatné
10 čísel časopisu přímo do vaší schránky
Přístup ke všem článkům Online
Koupit jedno číslo na zkoušku
Slevy pro studenty