Recenze

Osm postav, jeden zážitek. Do Divadla v Řeznické vtrhlo moderní evropské divadlo

Veronika Bednářová

Silné, na slovu založené herectví, které inspiruje: Michal Kern v životní roli
Foto: Divadlo v Řeznické

Maximální naléhavost i koncentrace. Výjimečně inteligentní herectví. Jemný, empatický výkon. Michal Kern exceluje na jevišti pražského Divadla v Řeznické v inscenaci Váňa režisérky Diany Šoltýsové. Zalezlý v krabici v bílém obleku se vynořuje, aby se měnil ve čtyři různé muže a čtyři různé ženy, jejichž osudy jsou napsány volně a pravdivě podle Čechovovy hry. Hlavní postava, kterou v britském originále ztvárňuje Andrew Scott (inscenace je k vidění za poplatek můžete na webu National Theatre at Home), je v české verzi ještě přímočařejší, ještě existenciálnější, ještě niternější: nepotřebuje vlastně téměř nic jiného než hercovo charisma, paměť a maximální soustředění...

Článek je placený.
Užijte si Divadelní noviny naplno a kupte si předplatné nebo se přihlaste.

Chci předplatné

10 čísel časopisu přímo do vaší schránky
Přístup ke všem článkům Online
Koupit jedno číslo na zkoušku
Slevy pro studenty

E-shop Divadelních novin
Divadelní noviny

Přihlášení