Recenze

Modelový nástup totality v imerzním balení

Michaela Svobodová

Specifický žánr imerzivního divadla se vůbec poprvé přiblížil plzeňským divákům. Brummelův dům, jehož interiér navrhl slavný architekt Adolf Loos, ožívá inscenací nazvanou Kam zítra. Jedná se o první počin v rámci čtyřletého projektu Plzeňská verze imerze, za nímž stojí spolek PaNaMo.

Jakub Jelínek a Josefína Voverková
Foto: Alžběta Huclová

Tento spolek šestnáct let produkoval open air festival Divadelní léto pod plzeňským nebem a jeho dlouholetou předsedkyni Marcelu Mašínovou, která nyní vede nezávislou plzeňskou scénu Moving Station, vystřídala režisérka Martina Dobiášová. Společně oslovily tým divadla Pomezí, které již desetiletí zkoumá možnosti interaktivních a zážitkových forem divadla, kromě svého hlavního působiště v domě Za Poříčskou branou připravuje edukativní představení v Náprstkově muzeu, audiowalky, nebo imerzivní inscenaci Dům v jabloních v pražské Winternitzově vile...

Článek je placený.
Užijte si Divadelní noviny naplno a kupte si předplatné nebo se přihlaste.

Chci předplatné

10 čísel časopisu přímo do vaší schránky
Přístup ke všem článkům Online
Koupit jedno číslo na zkoušku
Slevy pro studenty

E-shop Divadelních novin
Divadelní noviny

Přihlášení