Recenze

Genderový kaleidoskop sociálních pohlaví i sexuality

Luboš Mareček

Pudovost a sexualita jsou už ze své podstaty i u celkem liberálního českého národa paradoxně třaskavá témata. Otevřít a nahlédnout je se ve své autorské inscenaci Z pohlavního života našeho lidu pokusila režisérka Daniela Špinar. Bývalá umělecká šéfka činohry Národního divadla v Praze spolupracovala s brněnským Divadlem Husa na provázku vůbec poprvé a výsledkem je zhruba osmdesátiminutová inscenace na zdejší komorní sklepní scéně v imerzivním formátu.

Z pohlavního života našeho lidu, v pozadí Daniela Špinar
Foto: David Konečný

Špinar si napsala scénář i vytvořila prostou scénu, která využívá specifický prostor – kamenné sklepení je tady obkrouženo několika bílými plátny. Konceptuálnost obrazů se vyjeví až v polovině této podívané, kdy se zešeří a divák pod UV světlem uvidí rozstříknuté ejakulace pánských vyvrcholení. K tomuto uměleckému kropení své klienty přivedla jedna z přítomných účastnic a OnlyFans herečka v podání vyzývavě kostýmované Terezy Maxmilián Marečkové, které se pod průsvitným černým topem vzdouvá předpisově klenuté poprsí online sexuální pracovnice...

Článek je placený.
Užijte si Divadelní noviny naplno a kupte si předplatné nebo se přihlaste.

Chci předplatné

10 čísel časopisu přímo do vaší schránky
Přístup ke všem článkům Online
Koupit jedno číslo na zkoušku
Slevy pro studenty

E-shop Divadelních novin
Divadelní noviny

Přihlášení